عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

عسل بانو

عسل و سال 2012

1390/10/13 10:55
نویسنده : مامان
1,532 بازدید
اشتراک گذاری

جديدا متوجه شدم غير از سال نو خودمون که نوروز عزيز باستاني هست قلب باز هم سال نو داريم سوال سال نو ميلادي نیشخند سال 2012 مبارک  هورا 

سال نو ميلادي تو زمستونه و هوا حسابي سرد ميشه  و معمولا برف هم مياد  درخت کريسمس درست ميکنند  و بابا نويل کادو مياره

 

اينم منم و سال جديد 2012

عسلي و سال 2012

 

 

گفتم هوا سرد ميشه سوال البته فعلا خبري از برف نيست ولي يه ماه پيش که برف اومد تازه کوه هم که ميريم پر برفه مژه

 راستی مامان میگه : عسلی یاد بچگیای خودم افتادم نظرت چیه یه عکس هم از خودم وقتی نی نی بودم بزارم کنار عکسای تو ؟سوال منم گفتم : مامان این حرف ها چیه؟! مژه خوب خیلی هم خوبه شما هم عکستو بزار نیشخند

اينم عکس مامان:

مامان عسل

 

به مامان گفتم بيا بگرديم يه عکس هم وقتي بابا ني ني بود بزاريم مژه مامان هم گفت باشه عسلم آفرين انقدر به فکر بابايي قلب يه عکس پيدا ميکنيم و به زودي ميزاريم بغل

 

اين هم یک کلیپ زیبا در رابطه با تبریک سال نو (با قابلیت تغییر فرهنگ بابانوئل نسبت به دیگر فرهنگها!) کافی است دسته را هر بار کلیک کنید تا ظاهر صحنه تغییر کند:

http://www.chessbase.com/puzzle/christmas2011/icqcard01.htm

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاله هانيه
13 دی 90 10:56
سلام عسلي و مامان عسلي.

سال نو ميلادي مبارک.

واي عسلي هر کار ميکني نازه.

مخصوصا عکس اولو خيلي خوشم اومد.

کليپ هم بسيار جالب بود.

مامان عسلي ممنون چه عکساي خوشگلي درست ميکني. عکس خودتم خيلي نازه.


مرسي هانيه گل و مهربون
سال نو ميلادي تو هم مبارک .



مامان زهره
13 دی 90 12:05
سلام. خوبین. خوشین. مطلب جالبی بود. وعکس ها از اون قشنگتر.الهی عسلت همیشه زنده باشه. بوس بوس


سلام عزيزم. ممنون. بوس
mahdeye
13 دی 90 14:13
asali avalin sale miladit mobarak
rasti tavalode baba vo mamanetam mobarak.



ممنون مهديه جان و مرسي بابت تبريک
خاله هدي ياسمين زهرا
14 دی 90 9:46
اين عكس مامان عسلي چقدر شبيه عكس كوچولويي هاي منه!!!!!!!!! خيلي جالبه. ناناسي هم مثل هميشه خوشگله و خيلي هم به ماماني شباهت داره


راست ميگي خاله هدي جون! چه جالب. پس يه عکس از کوچولوييات بزار ببينيم
مامان ملینا
14 دی 90 12:41
سلام ممنون که بهم سر زدین.واااای چه عکسای خوشگلی داری عسلی جونم. البته عکس مامان عسلی هم خیلی قشنگه .


سلام. ممنون دوست عزيز . بوس واسه ملينا خوشگله .
مریم مامان عسل
14 دی 90 17:51
وای عسلی چقدر شبیه مامانتی! بابایی چشاش روشنه یا مامانی؟ به کدومی کی رفتی؟ توی این عکس مامانت زیاد رنگ چشاش مشخص نیس! دوستت دارم خوشگل خاله. هزاررر ماشاالله.


ممنون خاله جون. تقريبا شبيه هر دو ولي چشماي من روشنتره . بوس واسه عسل جون ناز
مامان شراره
16 دی 90 2:12
سلام مامان عسل خانوم شیرین.هزارماشالله خیلی خیلی نازه.مخصوصا تواین لباسهای زمستونیش.ایشالله 150 تا ازاین سالهای نورو ببینید.درضمن خیلی عسلی شبیه خودتونه.


سلام.ممنون دوست عزيز. ايشالا شما و عزيزانتون هم ساليان سال با خوشي و سلامت کنار هم باشيد .
تینا
17 دی 90 13:36
ای جوووون
این دخمل ما اینهمه خوشگلیو از مامانش به ارث برده پس قربونش برم
یه بووووس سفارشی هم مخصوص مامان عسل


قربونت برم عزيزم ممنون
بوس براي آنيتا جون و مامان مهربونش
ثمین
18 دی 90 13:09
سلاااااااااااااااااااااااااام
دلم براتون تنگ شده بود، اومدم یه سلام کنم و برم





خاله ی امیرعلی
19 دی 90 12:42
سلام عزیزم
کریسمس مبارک عسلم
عسلکم یه جورایی شبیه مامانتی اخه عکس مامانی رو فکر کردم شمایی وقتی خوندم مطلالبو فهمیدم مامانیه


سلام گلم ممنون
من
21 دی 90 9:23
يه عكس ازكوچيكي بابا هم بگذاريد ببينيم كه به كي شبيه‌تره.



اتفاقا تو پست مربوطه عسل خانوم گفته عکس بابا رو هم بزاريم. حالا مامان عسل بايد بگرده يه عکس بابا رو که تو آرشيو دارن پيدا کنه و بزاره. به محض اين که پيدا کنيم حتما عکس بابا عسل رو هم ميزاريم. حالا خودتون رو معرفي ميکردين بيشتر آشنا بشيم من جان عزيز!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد