عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره

عسل بانو

بهمن ۹۳ و تولد ۴ سالگی عسل خانوم با تم باب اسفنجی

1394/8/19 12:59
نویسنده : مامان
1,228 بازدید
اشتراک گذاری

۳۰ بهمن ۹۳ من ۴ ساله شدم و کلی بزرگ شدم و خانوم بغل

عسل خانوم تولد ۴ سالگی مبارک محبت ​

از اونجایی که خیلی خیلی کارتون باب اسفنجی دوست دارم تولد باب اسفنجی گرفتیم و خلاصه کلی خوش گذشت و تولد مبارک خوندیم و شمع فوت کردیم و کادوهای خوشگل گرفتم که دست همه درد نکنه     

چند تا عکس از تولدم :

   ​

 

 

​بازی با کادو هام زبان

​چند تا عکس هم از تزیینات تولدم :

​کیک تولد :

ریسه تولد با عکسهای تولدهای ۱ و ۲و ۳ سالگیم

​شام ( لازانیا و کتلت و همبرگر مخصوص باب اسفنجی) و دسر :

فردای تولدم حسابی با کادوهام مشغول بودم

لباس و کتاب بیانویی کادو سوربرایزی خاله کوچیک مامانم که دستشون درد نکنه

مرسی از همه مهمونا مامان بزرگام و بابابزرگام و خاله جونم و دایی جونم و عموم اینا و عمه ام اینا و مامان بزرگ مامان وخاله های مامانم و مامان بابا برا کادوهام:

اسکوتر و بلز و چراغ خواب شلمان و کیف باب اسفنجی با کلی وسایل توش و خرسی صورتی و خونه بازی و بلندگو و لباس ها و دامن و کتاب بیانویی و بلیز و بول

دست همگی درد نکنه محبت
 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد