عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

عسل بانو

عسلی در سرزمین بادکنک ها

1390/10/8 17:13
نویسنده : مامان
2,182 بازدید
اشتراک گذاری

این مامان هم حوصله داره ها ! متفکرزبان صبح پاشدیم از خواب صبحونه خوردیم بعد ميخوايم حاضر شيم بریم بیرون ، مامان میگه عسلی حالا که این همه بادکنک تو خونه داریم بیا باهاش چند تا عکس بگیریم  

منم میگم : مامان حالا میشه عکس نگیریم بریم بیرون منتظر 

مامان:  بیرون هم میریم دیر نمیشه! حیفه بزار چند تا عکس بادکنکی ازت بندازم نیشخند 

ای بابا گفتمان هم جواب نداد آخه من زیاد از این بادکنک خوشم نیومد یعنی دوست دارما مژه اما زیاد خوشم نمیاد. آخه عجیبه ! میندازی بالا کلی طول میکشه بیاد پایین سوال یه جوریم هست من دست میزنم بهش نرمه بعد ناخونامو روش میکشم جیرجیر میکنه !تعجب کلا از همون روز اول که بابا بادشون کرد و یکیش ترکید زیاد ازشون خوشم نیومد قهر تازه خوشم نمیاد ازشون هيچ، مامان اومده همه رو ریخته تو اتاق من ! راه میری بادکنکه ها ابرو اینا هم هیچ، بعد میگه بیا عکس هم بنداز نگران 

اینم یکی از هنرهای مامان چشمک اشکال نداره به قول خودش یادگاریه دیگه لبخند 

 عسل و بادکنک ها

اينحا هم حاضر شديم بريم بيرونلبخند منم دامن قرمزيمو که خاله دوخته پوشيدم ماچو به قول مامان هم موهامو عروسکي شونه کردم قلب بازم بايد ژست بگيرم تا اين مامان خانوم عکاسي بکنند بغل 

اشکال نداره اينم بنداز ببينيم چي ميشه زبان 

عسل خانوم و بادکنک هاي رنگي

مامان : عسلي يه کم بخند ديگه دخترم ماچ چرا صاف وايستادي ؟!!

عسل: نگاه کنا صاف وايميستم ميگن چرا؟ شلوغي ميکنم ميگن صاف وايستا سوالتعجب اينم خنده نیشخند

عسلي خوشگل خانوم

 

البته اينم بگم تو اين چند روز که گذشته ديگه با بادکنک ها دوست شدم و ازشون نميترسم بغلتازه صبح تا پاميشم ميدوم سمتشون و حالا مامان نگرونه که بترکه و من بترسم استرس ولي من نشون دادم که من عسل کوچولو پهلوونم و از اين چيزا نميترسم چون اون روز يکيشو ترکوندم بعد مامان منتظر بود من بزنم زير گريه گریه ديد من اين شکلي شدم خنده ما اينيم ديگه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

محدثه
8 دی 90 17:19
سلام چه دخمل خوردنیی جیگر آفرین که دیگه از بادکنکا نمیتر سی


سلام عزيزم ممنون [hr
مریم مامان عسل کوچولو
9 دی 90 0:05
واااااااااااااااااای! خدای من! من آخرش میخورمت عسلی خوشگل خوشمزه ی من! من عاشق این ذوق عکاسیتم مامان عسلی! خیلی عکسای نازی گرفتی. این عکسا با ارزش ترین یادگاریها از دوران کودکی میشن!


سلام ممنونم دوست عزيز و مرسي از لطفي که به من و عسل داري. من هم شما و عسل کوچولوي ناز رو خيلي دوست دارم
مامان شراره
9 دی 90 0:15
سلام مامان عسل خوشگل.به به عجب ماه شده این خانومه بااین دامن خوشگش.
هزارماشالله به عسلی جون.
موهاشم که خیلی نازه.
عسلی ما که فعلا کچل هستن وامکان اینکه عروسکی براش ببندیم وجود نداره
ازراه دور اون لپای خوشگلشو میبوسممممممم


سلام دوست عزيز مرسي از لطفتون که به عسل دارين. بوس برا عسل جون ناز شما. عسلي شما هم ايشالا زود زود يه مرحله عروسکي شونه کردن ميرسه
مامان ریحانا
9 دی 90 1:44
ای جونم ژستاشو خدا
عسل و مامانش خیلی با حالید


ممنون عزيزم بوس واسه ريحانه جون و مامان گلش
خاله هانيه
9 دی 90 18:57
واي واي عسلي

عسل و بادکنک.

هر کار ميکنه اين عسل نازه.

دست مامان هم درد نکنه از همه موقعيت ها عکس ميگيره.




مرسي گلم به خاله نازش رفته


مامان ملینا
10 دی 90 13:53
سلام عسل پهلوون چه عکسای خوشگلی داری .دوست دارم بخورمت کاش می تونستم می دیدمت عسل خانم که مثل عسل خوردنی هستی .مواظب خودت باش .بوسس


سلام ممنون خاله مهربون و بوس براي ملينا جون
مامان زهره
10 دی 90 15:19
سلام. دست خاله درد نکنه که برات دامن به این قشنگی دوخته. دست مامان هم درد نکنه که واقعا عکاس هنرمنده.البته همه اینها به خاطر اینکه تو واقعا عسلی!


سلام. ممنون دوست عزيز
مریم -----------♥
10 دی 90 16:08
سلام وبتون خیلی قشنگهه بیاین به وبم و نظرتون رو در مورد تبادل لینک بگین
امیدوارم دوستای خوبی بشیم


سلام ممنون با کمال ميل عزيزم
خاله ی امیرعلی
10 دی 90 20:20
الهی من این زبون شیرینتو بخوووووورم اینقد بلبل زبونی نکن عسلی دلم اینجا ضعف میره
عاشقتم عسلی بهبه دامنشم چقدر قشنگه دست خاله جونی درد نکنه


مرسي خاله مهربون
امير حسين
10 دی 90 20:42
سلام .
دمت گرم واقعا هنر نويسندگي داري .
انقدر منفعل نباش بشين يه چي تو مايه هاي اشوزدنگهه يا هري پاتر بنويس . هري پاترم همينجوري شکل گرفته ها . . .


سلام داداش گل من و دايي مهربون عسل. مرسي . باشه روش فکر ميکنم ديدي يهو منم معروف شدم


تینا
11 دی 90 15:29
الهی فدات شم که وسط بادکنکا تعجب کردی عسلم ... خیلی عکسای نازی گرفتی مامان عسل جون
یه دنیا برای عسل همیشه ناز و مامان مهربونش


مرسي گلم . از طرف من و عسل هم هزار تا براي آنيتا خوشگل و ناز و مامان گلش
خاله هدي ياسمين زهرا
12 دی 90 9:49
ميگما نميشه آدرس بدين من بيام و اين عسل خوشگلو يه ماچش كنم. خيلي نازه. ماشااله ماشااله. براش اسپند دود كنين و صدقه بدين. نمونه يه دخمل خانم ناز و خوشگل ايرانيه


مرسي گلم از لطفت. من هم عاشق ياسمين زهراي ناز هستم با اون لپهاي خوردنيش هزار ماشالا


مامان فاطیما
12 دی 90 12:55
ای جانم چه دخمل نانازی خدا حفظش کنه با اجازه لینکتون کردم شما هم به ما سر بزنید


ممنون عزيزم. من هم شما رو باافتخار لينک ميکنم
نفیسه
12 دی 90 13:28
مامان عسل جان سلام . ممنون از اینکه به وبلاگ بهانه زندگی من سر زدی . دعا کن خدا یه دختر خوشگل مثل عسلت به من بده


سلام عزيزم. ايشالا دختر خوشگل و نازت به سلامتي به دنيا بياد و عکساي خوشگلشو بزاري
مامان آرینا
13 دی 90 0:27
چه خوردنی شدی عسل خانم.



مامان یاسمین زهرا
13 دی 90 2:22
چقدر خوشگل شدی وسط این همه بادکنک


مرسي
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد