عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

عسل بانو

عسلی 10 ماهه و هنرنمايي هاش

1390/10/6 17:55
نویسنده : مامان
1,826 بازدید
اشتراک گذاری

من دیگه حسابی بزرگ شدم هورا از در و دیوار و میز و همه چی میگیرم و بلند میشم و با دستهام میز رو نگه میدارم و با کمک اون راه هم میرم  مامان هم نمیدونم چرا روی میزها هرچی بوده برداشته سوال تازه همش هم دنبال منه تاره مامان هم دنبال من نباشه من دنبال مامانم نیشخندزبان  

بعضی اسباب بازیامو دوست دارم و باهاشون بازی میکنم قلب بعضیارم دوست ندارم و بازی نمیکنم باهاشون ابرو ولی کلا علاقه خودم به کنترل تلویزیون و موبایل رو حفظ کردم نیشخند یه چیز دیگه مورد علاقم گوشی تلفنه تا ببینم برمیدارم میچسبونم به گوشم و با لهجه خاص خودم میگم الو به من زنگ بزن تازه گوشی هم نباشه مشتمو میچسبونمم به گوشم و میگم الوزبان 

یه وقتایی مامان و بابا میگن عسل بوس بده بوس هم میدم   تازه یه وقتها مامان یا بابا رو بوس هم میکنم ماچ اون وقت مامان و بابا ذوق میکنند قلب  

هروقت هم مشغول بازیم و مامان پای کامپیوتر باشه میدوم میام از پای مامان میگیرم و بلند ميشم ومیشینم بغلش و بعد تاپ و توب ميزنم رو اين دکمه ها که روشهنیشخند خلاصه همه جا مارک ميزنم اونم چه مارکي مارک عسل قلب

يه وقتايي هم به حرف ميفتم يه چيزايي ميگم پشت سرهم که نميدونه مامان چجوري اين جملات منو بنويسه !سوال يابابابادادا بابا آبابا چي چه زبان

عاشق کاغذ هم هستم مامان يه دفتر داده من تا هر چقدر دوست داشتم باهاش بازي کنم من هم تا حالا خدمت نصفش رسيدم

کتاب هم دوست دارم و يه وقتها مامان برام ميخونه و من گوش ميدم

از سشوار خوشم نمياد و وقتي مامان يا بابا سشوار رو روشن کنند من غرغر ميکنم و يه وقتا ميگيرن طرف  من و من بيشتر غر ميزنممنتظر اونوقت مامان و بابا به من ميخندن ! خنده

با خواب شب هم هنوز مشکل دارم و دير ميخوابم تازه اگه هم بخوابم تا صبح چند بار پاميشم خوشحال و خندون  مامان هم اينجوري ميشه خمیازه

ولي مامان چند هفته اي هست که پيروز شده نیشخندو بعد ناهار منو ميخوابونه و من هم يکي دو ساعتي ميخوابم و بعدش سرحال پاميشم و فعاليتامو شروع ميکنم چشمک

از جارو برقي هم خوشم نمياد وقتي مامان جارو برقي ميکشه اين شکلي ميشم ناراحت برعکس اون وقتا که خيلي ني ني بودم و با صداي جارو برقي آروم ميشدملبخند

موقع شام هم رو صندلي غذام پيش مامان و بابا ميشينم و غذامو ميخورم  

حموم رو هم خيلي دوست دارم و عاشق آب بازي و حموم هستم

از آشپزخونه هم خيلي خوشم مياد و همش دوست دارم برم تو آشپزخونه  ولي مامان نميزاره سوال

حالا بازم با مامان ميايم و مينويسيم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

خاله هانيه
6 دی 90 19:01
واي خدا!

موش بخورتت خاله.

از کجا ياد گرفتي؟

همين کاراتو ميگم ديگه!

ولي واقعا ميگم برو تو کار نويسندگي.
حرف نداري يه دونه اي.


قربونت برم هانيه جون .
مریم مامان عسل
6 دی 90 19:31
الهی فدات بشم از شب یلدا تا این پست آخر همشو خوندم و هی قربون صدقه ات رفتم شیطون بلای من. خدا حفظت کنه به حق علی. هزاررررررر ماشاالله! کاش میتونستم از نزدیک بوست کنم خوشگل خاله.


ممنون مريم جون خيلي مهربوني. ايشالا حضرت علي نگه دار همه کوچولوها باشه. من و عسل هم عسل کوچولوي ناز شما رو خيلي دوست داريم و بوس براي عسل کوچولوي ناز .
خاله ی امیرعلی
6 دی 90 23:13
الهی من فدات بشم امیرعلی ما که بوس کردنو هنوز بلد نیست یه بوس به من میدی خاله؟
خاله جون خب زودتر بخواب تا قیافه ی مامانت این شکلی نشه حق داره دیگه!
عاشقتم عسلی به مامانی بگو از عکسهای نازت برا ما بذار تا دل تنگیمون رفع بشه باشه خاله؟


مرسي خاله
خاله ی امیرعلی
6 دی 90 23:21
فدات بشم عسلی امیرعلی ما که بوس کردن رو هنوز بلد نشده یه بوس به من میدی خاله جون؟
خب مامانی حق داره از دست شیطونیات و بی خوابیات قیافش این شکلی بشه اخه باید کلی مراقبت باشه تا به خواب ناز بری
افرین دخمل باهوش همین جوری پیش بری فردا پس فردا دانشمند معروفی میشی جیگرطلا
عاشقتم عسلی به مامانی بگو از عکسهای نازت برامون بذاره تا دل تنگیمون رفع بشه


مرسي خاله اميرعلي جون. چشم عکس هم ميزاريم

علی خوشتیپ
7 دی 90 8:08
سلام عسل جون
من خیلی دوست دارم خدا بهم یه خواهر بده واسمشو بذارم عسل
بیا از وبم دیدن کن و کلیپمو ببین.اگه خوشت اومد بهم رای بده .کد من 150 هست
باید سه کد رو مثلا 150 143 160 با یه فاصله بینشون به شماره 09354000537 ارسال کنی
با این کار خوشحالم میکنی


سلام علي خوشتيپ
ايشالا خدا يه خواهر گل هم به شما بده
چشم حتما ميام.
خاله ریزه(عارفه)
7 دی 90 10:52
سلام عسل مامانی
چه وب خوشگلی داری
مرسی که به وب من اومدی
ایشالا دوستای خوبی واسه همدیگه باشیم


سلام عزيزم ممنون
mamani helena
7 دی 90 11:09
salam azizam vay mashala che bala shode az tarafe man bebosesh pishe ma ham biya golam


سلام عزيزم ممنون مرسي اومدين منم حتما سرميزنم
mamani helena
7 دی 90 11:10
salam azize naz mashala bala shodi khale dost dashti bazam be ma ham sar bezan


[hr
تینا
7 دی 90 13:41
سلام به عسل قشنگم
چه بلا شدی خاله جون خیلی از چیزهاییکه دوست داری مثل آنیتاست و سشوار و جارو برقی هم هردوتون دوست ندارین
راستی عسل خانوم اسفند ماهی هستی ؟


سلام خاله مهربون. من 30 بهمن هستم. بوس واسه آنيتا خوشگله که انقدر باهاش تفاهم دارم
تینا
7 دی 90 13:42
مامان عسل جون دخمل نازتونو توی لیست دوستامون با افتخار لینک کردم
به امید دوستیهای بیشتر


ممنون تينا جون من هم شما رو با افتخار لينک کردم
شراره
7 دی 90 20:12
سلام مامان عسل خوشگل.حتما با تبادل لینک با کمال میل موافقم.
خدا عسل خوشگلتونو حفظ کنه
درضمن ازلطفی که نسبت به عسل وصنم داشتی بینهایت ممنونم


سلام دوست عزيز. ممنون گلم و با کمال افتخار لينکتون ميکنم. خدا نگهدار عسل و صنم جون هم باشه



مامان ماهان
8 دی 90 8:44
سلام عزیزم خیلی ممنونم که بهم سر زدین
چه دخمل شیطونی دارین خدا حفظش کنه همین شیرین کاریهاس که همیشه به یادمون می مونه


سلام عزيزم ممنون
مامان ریحانا
8 دی 90 11:51
اییییییی جونم عسل اگه دستم بهت نرسه می خورمت و یه گاز کوچولو میگیرمت





خاله هدي ياسمين زهرا
12 دی 90 9:53
ناناسي خانم ميشه وقتي اومدم يه ماچ گنده ات كردم يه بوس كوچولو هم به من بدي. مامان و بابات غش نكنن هنر كردن


بوس برا ياسمين زهراي لپپو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد