عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

عسل بانو

شب يلدا با عسلي

1390/10/3 9:34
نویسنده : مامان
2,172 بازدید
اشتراک گذاری

 

امسال اولين يلدا من بود و خيلي به من خوش گذشت  تازه ده ماهه هم شدم هورا مامان که از صبح زود بيدار شده بود و بيسکوييت هندونه اي و دسر برا شب يلدا درست کرد  من هم که تا دلم خواست شيطوني کردم و  به همه جا سرک ميکشيدم

عسلي بلا

 و مامان ميگفت: عسلي انقدر شيطوني نکن بزار کارامو بکنم!! ولي آخه مگه ميشه من آروم باشم؟!!! و مامان هم که جلو آشپزخونه سنگر درست کرده تا من نرم تو آشپزخونه زبان ولي من جاهاي ديگه اي رو کشف ميکنم و مامان هم دنبالم بود و خلاصه به قول خودش عجب بيسکوييتي درست کرد همراه با مراسم دو ماراتون از آشپزخونه به سمت اتاقها نیشخند خوب چي کار کنم من کوچولوام و تنهايي هم حوصلم سر ميره و دوست دارم مامان کنارم بشينه و باهام بازي کنه 

شب هم مامان لباس هندونمو پوشوند بعد مامان و بابا  تند تند چند تا عکس خونه خودمون انداختن

ميز شب يلدا

عسل و اولين شب يلدا

بعد رفتيم خونه مامان بزرگ اينا و آجيل و هندونه و انار و....... خورديم و بعد هم مراسمي بنام حافظ خوني داشتيم سوال و من هم مقداري کادو گرفتم برا شب يلدا نیشخند و متوجه شدم شب يلدا شب خيلي شب خوبيه که بلندترين شب سال هست و برا همين همه خانواده دور هم جمع ميشيم و خيلي بيشتر از شب هاي ديگه ميخوريم! حافظ ميخونيم قلب مامان بيسکوييت پز ميشود خنده و کادو ميگيريم و کلاه بوقي سر ميکنيم و خلاصه شب خوبيه قلب

عسل و کلاه بوقي شب يلدا

اينحا هم که خوب مشخصه دارم از خودم پذيرايي ميکنم

عسل خانوم

حالا از کدوم بخورم سوال آهان نوبتي از همش مزه کنم تا بقيه مشغول عکسبرداري از من هستند زبان

عسل و يلدا

هووووووووووووووووم خوشمزس ها چشمک

عسل خانوم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله ی امیرعلی
4 دی 90 13:02
وااااای چقدر خوردنی شده این شیطون با لباس هندونه ایش
خوشحالم که در اولین شب یلدای عسلی به عسل جون خوش گذشته
راستی ده ماهگیتم مبارک


مرسي عزيزم
خاله هانيه
4 دی 90 14:48
قربون اون شيطونيات عزيزم.

يلدات مبارک.

پشت پرده رفتي چي کار؟؟؟؟؟


دست مامان هم درد نکنه چه کرده!
ژله مخصوص شب يلدا ، لبوهاي فرمي ، شيرني هندوانه اي ، شيرني ستاره اي و درختي و ......

مامان عسلي دستت درد نکنه.


مرسي هانيه جونم دوستت داريم هزارتا .






مامان آترینا
5 دی 90 1:22
عزیزم اولین یلدات مبارک تولد بابایی و دایی هم مبارک


ممنون عزيزم
مامان ریحانا
6 دی 90 10:47
سلام
یلداتون مبارک
ایشالا همیشه جمعتون جمع باشه


سلام
مرسي عزيزم ايشالا شما هم هميشه جمعتون جمع باشه با خوشي و سلامتي
تینا
6 دی 90 14:54
ای جان چه هندونه ای شده
قربونت برم عزیزم که انقدر ناناز شدی و شب یلدا هم بهت خوش گذشته


ممنون خاله مهربون بوس برا آنيتا کوچولو

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد