عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

عسل بانو

سومين مرواريد عسل

1390/10/17 8:28
نویسنده : مامان
1,700 بازدید
اشتراک گذاری

 

خوب ديگه وقعا شدم جزء کباب خورها نیشخند چرا؟ آخه سومين مرواريد کوچولومم دراومد هورا هفته پيش يه خورده بيتاب بودم و شبها خوابم نميبرد و  غرغر ميکردم ناراحت سوپمم که هميشه با ملچ و مولوچ ميخوردم دوست نداشتم تعجب مامان هم ميگفت : حتما داري دندون درمياري عسلي من لبخند خلاصه سه شنبه شب خيلي بيتاب بودم نگران تا اينکه پنج شنبه (15 دي) صبح مامان با ذوق و شوق گفت : عسلي مبارکه دندونت دراومد ديگه راحت شديا تشویققلب و حالا من سه تا دندون دارم دوتا پايين و يه دونه بالا سمت راست بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

خاله هانيه
17 دی 90 10:03
سلام عسلي جونم.

مبارکت باشه خاله.

ان شا الله همه دندونات صحيح و سالم دربياد و سالم هم بمونند.




سلام خاله هانيه
مرسي. ايشالا
مامان زهره
17 دی 90 10:28
مبارکه ! مبارکه ! فقط مواظب باش دست مامانی را گاز نگیری. البته گاز از دست بابا زیاد اشکال نداره!


مرسي. چشم حتما يادم نميره خوب چيزي يادم دادينا! طفلي بابام!!!!


مامان ریحانا
17 دی 90 10:59
سلام
سومین مرواریدت مبارک


سلام
ممنون
تینا
17 دی 90 13:48
خوشگل خانوم دندون جدید مبارک عزیزم


مرسي
مامان یاسمین زهرا
17 دی 90 23:19
هزارتا مبارک عسلی


مرسي گلم
مریم مامان عسل
17 دی 90 23:49
الهیییی! مبارک باشه سومین دندونت گل خاله! مسواک یادت نره ه ه ه ه! هزار تا بوس واسه عسل خوشگل خاله. دوستتت دارممم.


مرسي خاله خوب و مهربون. چشم خاله جون. از طرف من و مامان هم بوس واسه عسل کوچولو و مامان مهربونش
مامان شراره
18 دی 90 1:59
اخی عزیزم.سومین دندون خوشگلت مبارکه.میدونم مامانی چی داری میگی.اخه عسل منم فقط یه دندون داره وداره دندون دومیش هم میاد براهمین اونم بیقراره وبدغذا شده.
راستی ماعکس جدید از عسل بانو میخواییم.مامانی تنبلی نکن وعکس برامون بذار لطفا


ممنون. واقعا سخته اين داستان دندون ها . ايشالا راحت دربيان اين فسقليا انقدر عذاب نکشن. چشم گلم عکس هم ميزارم
ثمین
18 دی 90 13:07
سلاااااااااااااااااااااااااام
دلم براتون تنگ شده بود، اومدم یه سلام کنم و برم


سلام گلم
ممنون از محبتت


فاطمه
18 دی 90 21:57
سلام عسل جونم
مبارک باشه دندونت عزیزم
من اپمـــــــــــــ


سلام ممنون
ازاده مامانه هانا
19 دی 90 0:24
وای مامانه عسل خیلی با حال مینویسی کلللللللللللللللللی با وبت حال میکنم. اخه مگه بچه هم انقده عسل میشه. ژساش منو کشته جوجه
دندونای خوشلشم مبارک باشه ایشالا همیشه سالم باشن


مرسي دوست عزيزم. لطف داري. بوس واسه هانا خوشگله و مامان گلش
خاله ی امیرعلی
19 دی 90 12:43
سومین مرواریدت مبارک عسل بانو جونم


مرسي
فاطمه
19 دی 90 14:05
سلام عزیزمـــــــ خوبی
با عکس پسر خاله و دختردایی و 2 تا از دختر خاله هام اپمــــــــــ
خوشحال میشم سری بزنید منتظرتونم بابای


سلام عزيزم
چشم حتما مياييم


مامان زهره
20 دی 90 10:08
سلام. برای من هم کباب کنار می ذارین!


سلام عزيزم. چرا که نه!
مامان ملینا
20 دی 90 10:46
عسل جون مبارکه . ان شالله همه دندوناتو بدون درد در بیاری.


مرسي. بوس واسه ملينا خوشگله.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد