عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

عسل بانو

هنرنمايي هاي جديد من

1390/8/7 8:32
نویسنده : مامان
386 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پيش سه شنبه مامان من رو گذاشته بود خونه مامان بزرگ اينا و رفته بود سراغ کاراش  لبخند ظهر که اومد خاله جون با خوشحالي به مامان خبر داد که بيا و ببين که عسلي دست دسي ميکنه  مامان هم کلي ذوق کرد و خوشحال شد  آخه مامان همش با من تمرين ميکرد و دوست داشت من دست دسي کنم مژه هميشه ميگه : دس دسي صدا مياد صداي يه جوجو مياد جيک جيک جيک و صدا هاي ديگه مثل گربه و هاپو و .... لبخند اون روز هم خاله جون کلي باهام بازي و دست دسي کرده بود و منم زود ياد گرفتم و همش دست دسي ميکنم زبان 

عسلي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم مامان عسل
7 آبان 90 8:58

آفرین خاله جون. فدای خنده هاش! چه عکس نانازی گذاشتی.


مرسي گلم
خاله هانيه
8 آبان 90 10:29
به قول دايي آفـــــــــــــــــــــــــــــرين
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد