عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

عسل بانو

شلوغ کاري هاي عسلي

1390/8/7 10:14
نویسنده : مامان
1,293 بازدید
اشتراک گذاری

اين روزها حسابي به قول بابا شلوغ پولوغ ميکنم چشمک و هر چي رو بخوام به دست ميارم نیشخند يه نمونش پنج شنبه پيش بود که مامان و بابا داشتن توآشپزخونه خريد ها رو که کرده بودند جمع و جور ميکردند که من هم تو اتاق واسه خودم مشغول بازي بودم و آهنگ گوش ميکردم لبخند هر از گاهي هم جيغ و دادي ميکردم که فوري مامان و بابا يه سرکي ميکشيدن و من آروم ميشدم زبان 

عسل خانوم کنجکاو

 

 خلاصه طي گشت و گذاري که واسه خودم با روروک داشتم متوجه يه چيز جالب تو خونمون شدم که فکر کنم وسيله اي هست واسه کشيدن و بعد خوردن نیشخند

عسلي کنجکاو

 

بعدش مامان سررسيد و اين آويز رو از دست من نجات داد و من هم دنبال يه مشغوليت ديگه بودم که به به چشمم به دفتر هاي مامان افتاد و آخ جون با تلاش فراوون اونارو از صندلي برداشتم و مشغول شدم

عسل بلا

 

 خوب بزار ببينم چي نوشته و به چه دردي اينا ميخورن سوال 

دخي بلا

 

الان مامان سررسيد و داره به بابا ميگه: (( بيا ببين عسل خانوم مشغول چه کاريه؟! ميگم سرو صداش نميادا!!!)) بابا هم ميگه:((آخه دختر، تو با دفترهاي مامان چي کار داري؟!)) مامان هم ميگه:(( بزار اول ثبت لجظه ها کنم بعد يه جوري اين دفتر رو نجات بدم خنده))

عسل خانوم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ریحانا
7 آبان 90 11:26
سلام خوبه باز تو روروکه این کارارو میکنه باز یکم دست و بالشو میبنده
عسل چهار دست و پا نمیره ؟


عسل سينه خيز ميره
منا مامان الینا
7 آبان 90 14:10
سلام عسلم
خوبی خاله جون
وای اگه من اونجا بودم محکم بغلت میکردم و میبوسیدمت قربون شلوغ کاریهات عسسسییییییییسم
عسل جون با اون قلب کوچولوی مهربونت واسه الینای منم دعا کن سالم و تپلی و خوشکل مثل تو باشه


سلام ممنونم ايشالا الينا کوچولو هم به سلامتي به دنيا بيادX
شهرزاد مامان حسین
8 آبان 90 0:20
الهی. چقدر هم انعطاف داره.
نازه دخترت خانوم اسفند دود کن براش


چشم ممنون
مریم مامان عسل
8 آبان 90 7:27
ای جونمممممم. خیلی دوست دارم عسلی. ناناز شیرین خاله شیطونی کن تا میتونی.


مرسي مامان عسل مهربون . ايشالا عسل کوچولو هم به سلامتي به دنيا بياد
خاله هانيه
8 آبان 90 10:31
قربون تو دخي بلاي خاله عزيزم.


X


مامان یاسمین زهرا
14 آبان 90 0:17
من قبلا پست گذاشتم یا شما هنوز تایید نکردی یا من بد فرستادم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عسلم خیلی ماهی


سلام عزيزم من قبلا پستي اينحا از شما نداشتم. احتمالا اشتباهي شده. مرسي که اومدين
ناهید
15 آبان 90 20:36
آپم ممنون میشم بیاین.
خاله هدي ياسمين زهرا
15 آبان 90 23:56
خيلي مموشي. دلم مي خواد از نزديك بخورمت. راستي عكساي آتليه كو؟
عيدتون هم مبارك باشه


عيد شما هم مبارک . عکس هاي آتليه رو هم ميزارم عزيزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد