عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

عسل بانو

هشت ماهه شدم

1390/7/30 9:31
نویسنده : مامان
560 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

امروز 30 مهر من هشت ماهه شدم  کاراي جديدي هم ياد گرفتم  ديگه تو روروک راحت اين ور و اون ور ميرم و مامان و بابا  هرجا باشن تندي خودمو بهشون ميرسونم البته اگه مانعي جلوم باشه  انقدر شيرين کاري ميکنم تا مامان و بابا بيان سراغممامان هم صبح ها يه کوچولو زرده تخم مرغ بهم ميده که من خيلي دوست دارم و با ملچ و مولوچ ميخورمبا زبونم هم ياد گرفتم با صداي بلند تق تق ميکنم نیشخند اگه چيزي رو دوست داشته باشم اون رو به هر قيمتي به دست ميارو حتي شده با جيغ بنفش به خصوص کنترل تلويزيون و موبايل و دوربين و خلاصه اين جور چيزا  ديگه با اسباب بازي و چيزاي ديگه هم سرم کلاه نميره نیشخندچشمک فعلا که خوابيدن رو هم زياد دوست ندارم و شب ها مقاومت شديدي ميکنم که نخوابم و در حالي که چشام پر از خوابه به زور باز نگهشون ميدارم که مبادا خوابم ببره نیشخند بعد اين که شير ميخورم معمولا بابا منو توي پتو به قول معروف فيتيله پيچم ميکنه تا انقدر دست و پاهامو تکون ندم و کلي منو رو پاش تکون ميده اگه شانس بيارن بعد کلي غرغر خوابم ميبره  ولي خوب گاهي يکي دوساعت بعد و اگه خيلي خواب الو باشم حدود چهار يا پنج صبح پاميشم و شير ميخوام  بعد مامان در حالت خواب و بيدار مياد منو ميبره پيش خودش ميخوابونه و بهم شير ميده يه وقتايي هم که شيرم رو خوردم تازه سرحال ميشم و دلم بازي ميخواد و نصفه شبي کلي سرو صدا راه ميندازم و با صداي بلندواسه خودم ديالوگ ميگم و گاهي ميخندم  مامان هم خودشو به خواب ميزنه تا من بخوابم ولي من هم دست از فعاليت نميکشم و موهاي مامان رو ميکشم تا بياد با من بازي کنه زبان ولي مامان ميگه : فکر کردي فسقلي ! من ديگه نتونم از پس تو بر بيام ديگه هيچ چي !!! و بعد کلي مبارزات بالاخره ميخوابيم خواب 

 

 

 

راستي امروز سالگرد عقد مامان و بابا هست  اون موقع مامان و بابا اين شکلي بودن  سالگرد عقدتون مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله هانيه
30 مهر 90 16:18
سلام .


تولد 8 ماهگي عسل مبارک.



سالگرد عقد مامان و بابا هم مبارک.



چه جالب با هم تو يه روز افتادند.


مرسي خاله عزيزم

مامان ثنا و ثمین
1 آبان 90 19:39
2 تا مبالکه عزیزمتازه حالا کجاش رو دیدی مامانش.خودت رو اماده کن واسه بعدها که شیطونتر میشه و کنجکاوتر ممنون که بهمون سر میزنید


مرسي گلم
مامان ریحانا
2 آبان 90 10:19
سلام 8 ماهگی و سالگرد عقدتون مبارک


ممنون عزيزم
deleted
2 آبان 90 12:17
اول از همه تبريك به مناسبت سالگرد عقد ماماني و بابايي بعد تبريك به خاطر هشت ماهگي عسلي. بعدنصيحت به دخمل خوشگل نازماماني : بابا بچه بخواب ديگه اينقدر ماماني و بابايي رو اذيت نكن عسل خانم آفرين خوابيدي ؟ اِ تو كه هنوز بيداري !
مریم مامان عسل
3 آبان 90 2:26
سلام عسل خانم. شیطون بلا مامانی رو حسابی اذیت میکنی ها! قربون اون لپات بشم ماشاا.. چقد تو شیرینی خاله جون.
عکسای نمایشگاه هم خیلی قشنگ بود


سلام ممنون
مامان شینا
3 آبان 90 2:38
مبارک مبارک


مرسي گلم
شهرزاد مامان حسین
4 آبان 90 22:34
سالگرد عقدتون مبارک. کنار این نی نی شیرین شاد باشید.


مرسي عزيزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد