عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

عسل بانو

نمایشگاه گل

1390/7/29 20:41
نویسنده : مامان
488 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با مامان و بابا و خاله رفتیم نمایشگاه گلهورا خیلی جای خوشگلی بود و خوش گذشت سالن نمایشگاه یه عالمه گل داشت که خوشگل هم چیده شده بود من که تا حالا این همه گل یه جا ندیده بودم قلب و خیلی جای خوش رنگی بود لبخند یه بخش دیگه هم بود که گل میفروختن که ما هم یه گلدون گل خریدیم مژه ولی آخراش دیگه خسته شدم و خوابم برد خواب بعد هم اومدیم خونه کلی خوابیدیم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله هانيه
30 مهر 90 7:45
عسلي جونم شما خودت گلي.

مامان عسل چه به روزيا ماشاالله. خبرگزاري آن لايني.


مرسي خاله جون . هانيه چي کار کنيم ما اينيم ديگه

مامان آمیتیس
30 مهر 90 8:28
عسل خانوم چقدر نازی تو مامانی ببوسش در ضمن همیشه به گردش
مامان زهرا نازنازی
1 آبان 90 14:34
قربون اون گل اصلی برم من



مامان ریحانا
2 آبان 90 10:20
تو خودت گلی اون وقت رفتی گل ببینی زنده باشی و با طراوت عسل بانو



زهره مامان هلیا
6 آبان 90 10:22
چه گلای خوشگلی خیلی نازین عسلی هم که نازتره


ممنون
مامان محمد طه
9 آذر 90 1:08
واقعا عکس های جالبیین من که خیلی خوشم اومد


مرسي گلم

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد