عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

عسل بانو

تولد فرشته کوچولو ما: عسل

1389/12/18 21:44
نویسنده : مامان
721 بازدید
اشتراک گذاری

در تاریخ ۳۰/۱۱/۸۹ فرشته کوچولو ما عسل ساعت ۱۰:۳۰ صبح در بیمارستان پارسیان به سلامتی به دنیا اومد  و کلی همه مارو ذوق زده کرد  و من هم ساعت ۱۲ که به هوش اومدم و منو به اتاق آوردند روی ماهتو دیدم و از لحظه به هوش آمدنم فقط این جمله یادمه که میگفتم دخترم کو؟ سالم به دنیا اومده؟ پس چرا نشونم نمیدین؟ و پرستار میگفت یه دختر سالم و خوشگل خدا بهت داده  بیرون اتاق هم که بابا گلت ومامان بزرگها و بابا بزرگ (بابای خودم) و خاله جون تو گل دختر همه دیده بودنت و منتظر من بودند  که عکس خوشگلتو به من نشون دادند و خیالم با دیدن روی ماهتو راحت شد و وقتی تو اتاق تو رو آوردند از خوشحالی گریم گرفته بود و خیلی خیلی خوشحال بودم وهیچ وقت اون لحظه رو فراموش نمیکنم که تو رو تو بغلم گرفتم و صدای نفساتو میشنیدم و تو با اون چشمهای خوشگلت زل زده بودی به من و لبای قرمزتو که همه میگفتن ماشاا... ماتیک زده به دنیا اومده هی تکون میدادی  خیلی احساس خاصی داشتم و وقتی تو رو تو بغلم گرفتم واقعا معجزه خدا رو حس کردم که من و باباتو لایق داشتن تو فرشته کوچولو دونسته و زیباترین و پاکترین و مهربونترین فرشته اش را برای ما فرستاده  

و از خدای مهربون من و بابا میخواهیم که به ما کمک کنه تا بتونیم از تو عسل عزیزمان به خوبی مواظبت کنیم  

 عسل جان انشاا... همیشه سالم و سلامت و باایمان باشی و همیشه در زندگی شاد و موفق باشی و دخترم در تمام کارها توکلت به خدا باشه و بدون که خدای مهربون  هیچ وقت بنده هاشو تنها نمیزاره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان زهرا نازنازی
19 اسفند 89 16:37
مبارک باشه
ندا
22 اسفند 89 9:16
قدم نو رسيده مباركه . انشااله سالم و شاد زير سايه پدر و مادر
الی
7 فروردین 90 15:25
________________-------- _________________.-'.....&.....'-. ________________\.................../ _______________:.....o.....o........; ______________(.........(_............) _______________:.....................: ________________/......__........\ _________________`-._____.-'شاد باشي مهربون ___________________\`"""`'/ __________________\......,...../ _________________\_|\/\/\/..__/ ________________(___|\/\/\//.___) __________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت ___________________)_ |_ (__ ________________(_____|_____) ............ *•~-.¸,.-~* پش ما بیا منتظریم *•~-.¸,.-~*........... انشاله نی نی تونم به سلامتی بدنیا اومده باشه
مامان عسل و آریا
9 فروردین 90 20:59
تولدت مبارک عسل خانم.انشالله که همیشه شاد باشی
مامان توتی و عسل شیرینش
18 فروردین 90 9:25
عسل جونمممممممم تولدت مبارک خاله جون ما منتظر عکسیم مامانیییییییی کجایی
مامان آتین
6 اردیبهشت 90 16:10
سلام عزیزم لینک شدی
خاله هانيه
7 اردیبهشت 90 16:45
@};
مامان عسل و آریا
8 اردیبهشت 90 21:41
سلام گلم.مرسی بابت دعای قشنگ.شما هم با افتخار لینک شدی عزیزم.بووووس
سو دابه
8 اردیبهشت 90 23:58
سلام عزیزم قدم نو رسیده مبارک باشه موجب خیر و برکت برخنش باشد انشاءالل..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد