عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

عسل بانو

تاریخ تولد

1389/11/27 8:53
نویسنده : مامان
880 بازدید
اشتراک گذاری

روز   ۲۵/۱۱/ ۸۹   بالاخره تاریخ زایمان مامان قطعی شد  و خانم دکتر به مامان گفتند  ۳۰/۱۱/۸۹  بیا بیمارستان برای زایمان

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خدای من چقدر هیجان انگیزه  انشاا... همه چی درست پیش بره و ما روی این فرشته نازنینمونو که ۹ ماهه منتظرشیم ببینیم  خدایا شکرت و توکل به تو  

عسل جونم من و بابا و مامان بزرگ ها و بابابزرگ ها و خاله جون و دایی جون و عموجون و عمه جون و ... همه بی صبرانه منتظر دیدن روی ماه تو هستیم فرشته کوچولو ما  انشاا... که راحت و به سلامتی به این دنیا قدم بگذاری عسل من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

زهرا مامان شازده کوچولو
28 بهمن 89 2:53
سلام میدونم چقدر استرس داری من که هنوز کلی مونده این دلشوره رو دارم ولی مطمئنم عسل کوچولو سالم و سلامت دنیا میاد برای من هم دعا کن برات آرزوی موفقیت میکنم بعد هم خبر دنیا اومدن کوچولوت رو پیشاپیش تبریک میگم
شمیلا مامان شایلی
29 بهمن 89 16:09
سلام مامان عسل جون ایشاا... زایمان راحت و خو بی داشته باشی. وبلاگت خیلی قشنگه... آفرین به این همه ذوق و سلسقه
مامان زهرا نازنازی
2 اسفند 89 23:38
به سلامتی مواظب خودتون باشید
مامان توتی و عسل شیرینش
5 اسفند 89 11:50
وای حتما تا الان عسل نازنازی دنیا اومده خاله جونم ورودت به دنیای آدم زمینیها مبارک قشنگم منم یه دخمل ناز شیرین دارم یه عسلک دوست داشتنی
مامان زهرا نازنازی
12 اسفند 89 11:25
به سلامتی انشاالله
شمیلا
15 اسفند 89 22:15
سلام مامان عسل جونم.... قدم نورسیده مبارک باشه... ببوس اون خوشگلمون رو... ما هم خوشحال میشیم... شما رو متقابلا لینک میکنیم.
مامان توتی و عسل شیرینش
15 اسفند 89 23:55
مبارکهههههههه به سلامتی زودتر عکساشو بذار دلمون آب شددددددد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد