عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

عسل بانو

بـبسی (بستنی)!!!

1391/8/30 14:13
نویسنده : مامان
1,691 بازدید
اشتراک گذاری

من عاشق بستنی ام   نی نی هم بودم خیلی دوست داشتم الانم که ماشالا بزرگتر شدم دیگه خیلی دوست دارم چشمک یه وقتا هوس بستنی میکنم بدو بدو ميرم سمت یخچال و مامان رو هم میارم و میگم بَبَسی بَبَسی زبان

اینم دیروز عصره که مامان برام دنت داده و من دارم نوش جان میکنم زبان البته من به دنت هم ببسی میگم ! خوب خوشمزس دیگه مزه بستنی میده نیشخند

عسل کوچولو

عسل: مامان بدو بيا تا تموم نشده يه کم بخور

به به چه خوشمزه

خوب ديگه سير شدم و حالا مشغول عمليات خودم بشم !نیشخند

عسل در حال خرابکاري مختصر

خوب مامان عمليات با موفقيت انجام شد حالا بريم دست و روم رو بشورم

عسل خوشحال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان فندق جون
30 آبان 91 14:44
________@@@@@@___________@@@@@
_______@@@________@@_____@@_______@
________@@___________@@__@@_______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___________________@@@@@@@
__@@@@@@@@@_________________@@@@@@@
__@@______________________________________@@
_@@_________________@@@@@________________@@
_@@________________@@@@@@_______________@@
_@@@______________@@@@@@______________@@@
__@@@@_____________@@@@____________@@@@
____@@@@@@______________________@@@@@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@_____________@@
________@@@________@@@____________@@
________@@@______@@@__@__________@@
_________@@@_____@@@___@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________________@
____________________@______________
_____________________@
______________________@ ـــــــــــــــــــــــــ
____________@@@@___@@__@__@
_____________@____@@_@__@__@
______________@@@____@_@@@
_______________________@
با قلمی به رنگ سبز

با دلی به رنگ آبی

مینویسم برای "تو" و دوستان مهربانم

"تو" که بهترینی

"تو" که خاص ترینی

"تو" امانی

"تو" امینی

همه گل های شقایق هستند اما

"تو" همانی

"تو" همینی

"تو" فرشته ی زمینی







آپم
بیا پیشم دوست عزیز


چشم عزیزم
مامان ثنا و ثمین
30 آبان 91 15:02
نوش جونت عزیزم.ببسی خومشزه بود؟
تمیز کردن اونجا هم نوش جون مامانی


مرسی بفرمایید ببسی
مامان ریحان عسلی
1 آذر 91 9:20
سلام
نوش جونت عسل جون ؛ ماشالا چه بزرگ شدی


سلام. مرسی
ثمین
2 آذر 91 12:30
سلام به همه دوستان دنیای نفیس عزاداریهاتون قبول باشه! تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی! هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!! از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد! در روز از یکشنبه 5آذر - 10محرم تادوشنبه ساعت 12 شب! مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم! در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه: آلبوم کودکان محرم 91 http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php حتما در مسابقه شرکت کنیدا. منتظرتون هستم.
مامان انیسا
2 آذر 91 18:31
آنیسای منم عاشق دنت بیسکوییتیه نوش جونت عروسک نازم


نوش جان آنیسا جون و ممنون
آرزو مامان عسل
2 آذر 91 23:07
نوش جوووووونت عزیزم
عین عسل من دنت میخوری گلم
ان شااله همیشه سالم باشی و چیزای خوش مزه بخوری


ممنون نوش جون عسل جون هم باشه ببوسینش
خاله خاطره
3 آذر 91 19:31
قربونت برم خوشگلم
نوش جونت عزیزم


زنده باشین و ممنون
ثمين
5 آذر 91 18:32
سلام به همه دوستان دنیای نفیس عزاداریهاتون قبول باشه! تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی! هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!! از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد! تا روز پنجشنبه 9آذر مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم! در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه: آلبوم کودکان محرم 91 http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php منتظرتون هستم
مریم مامان عسل
8 آذر 91 6:35
وای ماشالله چقدر بزرگ شدی گلممممممممم
دوستت دارم عسلی. قلبون ببسی خوردنش بشم من. نوش جونت خانومی


ممنون عزیزم. زنده باشین . از روی عسل جون ببوسید

خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
8 آذر 91 8:08
دلم غش میره ازبس خوشگل و ناز می خندی


مرسی خاله

مامان فندق جون
8 آذر 91 9:27
تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم که آن متعلق به تو ست و میوه عشقمان ....


زود بیا دخترم به دنبا اومده آپیدم .
منتظر حضور گرمت هستــــــــم .


░▒███████
░██▓▒░░▒▓██
██▓▒░__░▒▓██___██████
██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██
██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██
██▓ _______________ ░▒▓██
_██▓▒░______________░▒▓██
__██▓▒░____________░▒▓██
___██▓▒░__________░▒▓██
____██▓▒░________░▒▓██
_____██▓▒░_____░▒▓██
______██▓▒░__░▒▓██
_______█▓▒░░▒▓██
_________░▒▓██
_______░▒▓██
_____░▒▓██



_░▒███████
░██▓▒░░▒▓██
██▓▒░__░▒▓██___██████
██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██
██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██
██▓ _______________ ░▒▓██
_██▓▒░______________░▒▓██
__██▓▒░____________░▒▓██
___██▓▒░__________░▒▓██
____██▓▒░________░▒▓██
_____██▓▒░_____░▒▓██
______██▓▒░__░▒▓██
_______█▓▒░░▒▓██
_________░▒▓██
_______░▒▓██
_____░▒▓██




قدم نو رسیده مبارک
مامان ملینا
18 آذر 91 9:14
نوش جونت عزیزم .چقدر هم ناز می خندی .


ممنون .

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد