عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره

عسل بانو

بالا ..... مایین!

1391/8/22 16:02
نویسنده : مامان
672 بازدید
اشتراک گذاری

بیرون که بریم تا پله میبینم با خوشحالی داد میزنم بالا لبخند بالا چشمک مخصوصا پله برقیمژه مخصوصا وقتی میریم خرید و یه پله برقی اونجا هست که من خیلی دوسش دارم و میدونم کجاست مژه از دور شروع میکنم به بالا گفتن! مامان هم برا این که من ذوق کنم قلب من رو سوار میکنه از همون سمت که بالا میریم از سمت دیگه پله برقی دوباره پایین میایم!!!نیشخندتعجب خنده (یعنی نمیریم اون دست خیابونا همون سمت! دیگه دوست دارم کاریش نمیشه کردقهقهه)تازه تازگیا چون خیلی بزرگ شدم دست مامان رو ول میکنم و دوست دارم تنهایی پله ها رو برم بالا نیشخند تازه موقع راه رفتن هم یه وقتا دوست دارم تنهایی بدون این که دست مامان رو بگیرم راه برم لبخند یه قسمت کوچمون هم پله داره اصلا امکان نداره وقتی پیاده ایم ما از سمت دیگه بریم حتما باید از پله ها بریم !

موقع بازی هم  توپ میارم برا بازی و میندازم بالا میگم : بالا لبخند رو تخت و مبل هم میرم و میگم : بالا چشمک وقتی هم بابا با من بازی میکنه بهش میگم: بالا یعنی من و ببره بالا. اون روز موقع توپ بازی با مامان توپ رو مینداختم به مامان، مامان هم مینداخت به من . خلاصه کلی بازی خوبیه. بعد هم به مامان میگفتم بالا. مامان هم گفت: ببین عسل وقتی توپ میره هوا میشه بالا، بعد که میاد زمین میشه پایین مژه منم با دقت گوش کردم بعد توپ رو انداختم و گفتم: بالا ...... مایین ، بالا .......... مایین ، بالا و ............ خلاصه یه کلمه جدید هم دیروز یاد گرفتم بغل

اصلا برا همین بالا رفتن عاشق مسواک زدن هم شدم زبانو یه چهارپایه کوچولو تو حمام دارم که در روز چند بار دلم هواشو میکنه که برم بالاش و مسواک رو مامان بده دستم و منم مسواک کنم . مامان هم میگه: آفرین دخترم همیشه مسواگ زدن رو دوست داشته باش لبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مریم مامان عسل
23 آبان 91 4:44
خخخخخخخخخخخخ
عسلی انقده از پله بالا مایین میری مواظب باش نیفتی خاله!


نه خاله حرفه اي شدم ديگه
مامان ثنا و ثمین
23 آبان 91 7:50
عسل جونم،شما هم مثل ثمین من عاشق پله برقی هستی و بالا
قلفونت بلم خاله.تی وی نگاه کردنت هم خیلی بانمکه


زنده باشين. ممنون عزيزم. ثنا و ثمين خوشگل رو از قول من ببوسين
مامان یاسمین زهرا
23 آبان 91 13:54
دختر شیرین زبونتون رو از قول من ببوسید


ممنون شما هم ياسمين زهرا ناز رو ببوسين
مامان شراره
27 آبان 91 0:56
عسل خوشگلم ماشالله روز به روز شيرينتر وخوشگلتر وشيرين زبونتر ميشي.
مامان عسل حتما برااين عسل بانوي جيگر اسفند دود كن


مرسي عزيزم لطف دارين شما هم عسل ناز رو ببوسين
خاله خاطره
28 آبان 91 19:57
توی مسابقه میثمک
بهار خانوم ما توی گــــروه نــــــه هست
شماره 1085
خوشحال میشم بهمون رای بدی


چشم عزيزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد