عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

عسل بانو

عسل و شیرین کاری هاش

1391/5/16 16:25
نویسنده : مامان
669 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز صبح که از خواب پاشدم طبق معمول تا مامان مشغول جمع و جور کردن تخت و تهیه صبحانه من بود من رفتم اتاق مامان اینا و بخش مورد علاقم میز مامان و یاد گرفتم که کشو ها رو باز کنم و هر چی توش هست بریزم بیرون بغل و ببینم چی دلم میخواد برم سراغ اون مژه به به کیف لوازم مامان که توش مداد چشم و یه سری وسابل دیگه داره لبخند آخه من خیلی این چیزار و دوست دارم و هر وقت مامان بیاد سراغ میزش منم میام و مشغول تماشا میشم مژه بعد فوری قبل از مامان شروع میکنم و به چشم مامان اشاره میکنم و میگم اِ اِ اِ  زبان بعد که مامان مداد به چشم خودش میزنه چشم خودم رونشون میدم و میگم اِ اِ اِ زبان وبعد هم لپ و اینا دیگه نیشخند مامان هم کلی میخنده و تا مثلا (الکی ها)  چشمک برا منم نزنه ول نمیکنم بغل

آخه من وقتی یه چیزی رو میخوام بگم دست مامان یا بابا رو میگیرم میبرم اونجا ،اشاره میکنم مثلا اگه خوراکی هست به دهنم و میگم اِ اِ اِ مدل جدیده دیگه مژه

خلاصه امروز گفتم خودم مستقل شم و تنها عمل کنم و پخش شدم کف اتاق و خلاصه فرش اتاق و همین طور خودم رو رنگ آمیزی کردم و کلی خوشجل و موشجل شدم نیشخند بعد مامان اومد و من رو دید و گفت : واااااااااای واااااااااااااای وااااااااااااااااااای عسل این چه کاریه و اخم کرد و من رو برد جلو آینه گفت ببین خودتو چی کار کردی وکلی صحبت که این کار بدیه دخترم ! مشغول تلفن منم که تا مامان اخم میکنه منم اخم میکنم و نگاش میکنم خیلی جدی ابرو این طوری:

عسل مثلا اخمو!

 

بعد خيلي با ناز تو آينه خودم رو نگاه ميکنم و ذوق ميکنم و خيلي دلم ميخواد بگم مامان به اين خوشگلي شدم حالا چرا اخم ميکني؟؟؟ سوال

عسلي خانوم

بعد هم مامان که وسايل رو جمع ميکنه و از دستم ميگيره ناراحت ميشم و گريه ميکنم گریه و در عين حال شديد دارم به اين فکر ميکنم که اگه کارم خوب نيست چرا مامان با اين ذوق و شوق از تمام زوايا از من عکس ميندازه !؟ سوالتعجب

عسل خانوم

بعد هم مامان ميگه : عسل گريه نکن ديگه بخند ببينم و خلاصه کلي حرف ميزنه و يه چيزاي ديگه ميده دستم تا مشغول شم و من دوباره ذوق ميکنم و ميخندم ميريم که صبحانه بخورم لبخند

عسل خوشحال

مامان نوشت: عسل خدار حم کرده مداد به چشمت نخورده ، خدارو شکر قلب ولي خدايي موندم چجوري با چه تکنيکي و انقدر دقيق مداد رو  اطراف چشمت کشيدي متفکرمتفکرمتفکر البته غير از بخش هايي که فرش و پاهاتو نقاشي کرديا نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ملینا
23 مرداد 91 0:12
الهی فدای اون اشکات بشم عسلم.



.~~~. . . ’’~-,,_. . . . . . .. ,-’. . . . ’-,~~-,
. |. . . . . . . . . . ¯’~-,. . .. ,’. . /. . . . ’,. . . ’-,
. ’,. ســــــلام دوست .. ’-,. . |.. /. . . . . . . . . ,’
.. ’~-,. .مــــــــــــــن. . . . . .. |. |. . . . . . . . . /
. . . .¯’’’’~~~~~~~’. . . |,,, . . . . . . .. /
. . . . . . . . . . . . ’-,. . ’. ~ ~’ ’-,. . . . .. /
. . . . . . . . . . . .. /’. . .. OO. . ’ ~--~~’
. . آپــــــــــم . .. ,-’-. . ,-~¯¯~-,. . . . .. ’-,
. . . اگـــه . . . ,-’. . . .. ’~-,,,-~’. .. . . . . ’,
. . بیـــــــایـــی .. /. . . . . . . . . . .. ,_,-. . .. /
. خوشحــــــــال. ’,. . . .. ,_;’. .. |. . . /. . .. ,’
. . میــــــــــشم .. ’-,. . . .. ’’’~-~"~~".. ,~’
. . . . . . . . . . . .. ’~--,,_. . ’~~’. ,- ’
. . . . . . . . . . . . . . . . . |’’. . . ~’,-,
. . . .بدو بیا . . . . . . . .. /. .. ,. . .. ’~-~""~-,
. . . . . .من آپم . . . . . .. /. . ,,--’~--,,_,,-.. ).. )
. . . . . . . . . . . . . . .. /.. .- ’. . . . . .. ’~,~’""
. . . . . . . . . . . . .. /. ~’. . . . . . . . . .. )_,,_
. . . . . . . . . . . . .. |. . . . . . . . . . . }__""~,
. . . . . . . . . . . . .. ,_. . . . . . . _,,,--~’¯.. ¯’~,
. . . . . . . . . . . . . . . ’~-,,,,,,. . . . . . . . ~-,. ’-,
. . . . . . . . . . . . . . . . . .. .. ’~-,,__. . .. _,),-


زنده باشين ايشالا. حتما سرميزنم
مریم مامان عسل
24 مرداد 91 11:36
وای فدای اون اشکای مرواریدیت بشه خاله مریم!
بمیرم که انقدر مظلوم اشک میریزی.
خاله با اون مداد چه به سر صورتت آوردی عزیزم؟؟


خدا نکنه انشالا 120 سال زنده باشين. خاله خوب آرايش کردم ديگه
زهرا
24 مرداد 91 12:11
به معنای واقعی کلمه : عسلی
ماشاالله
ممنون عزيزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد