عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

عسل بانو

بابا آرایشگر میشود!

1391/1/27 15:35
نویسنده : مامان
1,684 بازدید
اشتراک گذاری

یه خاطره جامونده از سال ٩٠ تعریف کنم خیلی مزه میده نیشخند موهای من کلی بلند شده بود و چتری هام میریخت تو چشمام ! گل سر هم که معمولا نمیزارم مامان به سرم بزنه و متوجه بشم حتما درش میارم بغلخلاصه مامان کلی تحقیقات کرد و چند تا آرایشگاه مخصوص کودک پیدا کرد تا من رو ببرند اونجا لبخند بعد هم دوباره تحقیقات کرد و متوجه شد در سن من بهتره ببرن منو آرایشگاه مردونه تا تند و سریع و حرفه ای موهای منو کوتاه کنند تعجب بابا هم زنگ زد به آرایشگرش و اونم گفت: چون آخر سال هست تو هفته بیارینش که سرم خلوت باشه ابرو و البته در هفته هم فرصت نشد چون بابا همش سرکار بود و فرصت نشد منتظر بعد یهو چشممون رو باز کردیم و دیدیم شب عیده و من موهامو کوتاه نکردم زبان مامان گفت: اشکالی نداره بزاریم بعد عید بغلبابا هم گفت: نه. من خودم کوتاه میکنم مژه من و مامان هم این شکلی شدیم تعجبتعجب بعد مامان پرسید: بابا چند بار تا حالا مو کوتاه کردی؟ سوال بابا: تا حالا هیچ چی!!! کاری نداره کوتاه میکنم نیشخند خلاصه مامان و من پذیرفتیم و بابا و مامان مقدمات کار رو فراهم کردند! صندلی غذا من رو گذاشتن تو حموم تا من راحت توش بشینم و قیچی مخصوص و برس مخصوص من رو هم آوردند و چیدند و مامان دوربین فیلم برداری رو آماده کرد و همه چی مهیا بود تا بنده نزول اجلاس کنم! چشمک 

عکس من قبل هنرنمایی بابا قلب

عسل قبل از کوتاهي مو!

عسل خانوم قبل کوتاهي مو!

بعد که من نشستم و موهامو خیس کردن و فهمیدم قضیه از چه قراره برعکس همیشه که همیشه تو حموم میخندم و خوشحالم یک جیغ و دادی راه انداختم که نگو!!!!گریه من نمیخوام موهامو کوتاه کنین آخه به چه زبونی بگم؟؟؟! پشت موهامو که خیلی خیلی کم بابا تونست بزنه چون سرمو میبردم عقب ابرو چتری هامم گرفت بین انگشت هاش و مامان کلی گفت بابا خیلی از بالا نزنی ها استرسبابا هم گفت: نگران نباشید خانوم ها! من تو کارم واردم! و با مهارت تمام قیچی رو آورد و ....... خارت !نیشخند 

و من بعد از هنر نمایی بابا قلب

عسل بعد کوتاهي مو

عسل بعد کوتاهي مو

بعد این که  مامان  موهامو شونه کرد قیافش این طوری بود نگران و بابا این طوری : نیشخند و همش میگفت: به این خوبی زدم دیگه چی میخوای؟!

ولی کم کم مامان هم خوشش اومد و مخصوصا الان که دیگه موهام جاافتاده ! خیلی خوب شدهقلب

عسل: بابا واقعا خوب شده دستت درد نکنه ماچ خوبیش اینه که دیگه موهام تو چشمام نمیره و تازه اینم یه مدله دیگه تنوع شد قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان آرینا موفرفری
27 فروردین 91 15:48
آفرین به بابای هنرمند.مامانی توجه کردی باباها چقدر اعتماد به نفس دارن مخصوصا برای دختراشون.عسلم شیرینم خیلی خوشگل شدی مبارک باشه.


آخره اعتماد به نفسن ديگه!!! ممنون عزيزم
مامان ابوالفضل
27 فروردین 91 16:03
سلاممممممممممم
مبارکه
چه عسلیه این خانومی


سلام ممنون از لطفتون
مریم مامان عسل
28 فروردین 91 5:10
ای جونمممممممممم!
این که خوب شده!
من ازین هنرنمایی ها زیاد دیدم! دیدی این باباها چه اعتماد به نفسی دارن؟ برادر شوهرم زده بود چتری های دخترشو کج زده بود رو به بالا تا چند ماه موهاش بلند نمیشد!
عسلی خوشششگل بودی خوشگلتر شدی خاله! دست بابایی درد نکنه.


خوب پس جاي شکرش باقيه که خيلي کج نشده ! ممنون دوست خوبم
تینا
28 فروردین 91 14:16
سلام ... آخی نازی !!!!
مامان عسل این دخمل نازو هر کاری کنیش باز عسله ... خیلی خوشگل شده ماشالااااا
فدای موهات عروسک


زنده باشين ايشالا و ممنون از لطفتون
خاله هانيه
28 فروردین 91 19:39







بوس براي خاله مهربونم
مامان ملینا
29 فروردین 91 14:06
این بابا ها اگه هنر نمایی نکنن نمی شه .حتماً باید انجام بدن اونم با اعتماد به نفس بالا.ولی دور از شوخی خیلی خوب شده موهاش مبارک باشه عسلم


ممنون
مریم مامان عسل
29 فروردین 91 18:06
عسل جون تو مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده.
میشه بهش رای بدین؟
رای گیری از هفته اول اردیبهشت ماه شروع میشه.
http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php


چشم گلم
مامان ریحان عسلی
31 فروردین 91 2:37
سلام
رای گیری شروع شده هم اکنون به یاری سبزتان نیازمندیم
http://noruz1391.niniweblog.com/post691.php



چشم عزيزم
ازاده مامانه هانا
1 اردیبهشت 91 15:22
عزیز دلمییییییییییییییییییی تو هر جور باشی عسلی و منم هلاااااااااااااااکت. ببوسش مامانش عاشق اون عکس که موهاشو دم موشی بسته شدم ووووووووووووووووی. کاش میشد بغلش کنمممممممم.


زنده باشين ايشالا و بوس براي هانا جون
آریا
4 اردیبهشت 91 0:40
سلام خاله جون

میشه واسه منم یه وقت از عمو بگیرین . چند وقته هر چی به بابایی میگم بابایی پشت موهام بلند شده ببرم آرایشگاه به حرفم گو ش نمیتنه .


سلام خاله. حتما عزيزم تشريف بيارين
مامان ملینا
4 اردیبهشت 91 11:59
*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*




حتما دوست خوبم
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
5 اردیبهشت 91 8:33
آفرين بابايي، كلا شكل بچه عوض شده حتي اگه موهاشو مدل ياسي ما كوتاه ميكردين بازم خوشجل خوشجل خوشجل بود.


ياسي جون که عشق منه بوس برا ياسي جونم.
مامان شراره
5 اردیبهشت 91 13:01
وای وای وای.ماشالله به عسل جیگر خودم.
چقدر ناز شده.قبلا هم خیلی ناز بود ولی الان این مدل مو هم خیلی بهش میاد.دست بابای هنرمندش درد نکنه
اخه خوشگل خاله چرا من اینقدر تورو دوست دارم؟عزیز دلمممممم


ممنون دل به دل راه داره آخه منم عاشق عسل کوچولو ناز شما هستم

خاله ي اميرعلي
6 اردیبهشت 91 13:02
سلام گلم
واااااي مبارك باشه چه نانازي شدي تو جوووونم
خداييش موهات بلند شده بود و هنر نمايي بابايي هم حرف نداره
خانومي به همسري بگي آرايشگري باز كنه بدك نميشه هاااا
فداي جوجوي نانازم بشم من كه موهاشو خرگوشي بسته و دل منو برده


سلام ممنونم عزيزم زنده باشين
باشه پيشنهاد ميدم به همسري ااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد