عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

عسل بانو

سفر به قم

1391/2/5 15:25
نویسنده : مامان
670 بازدید
اشتراک گذاری

١٨ فروردين به همراه مامان و بابا و ماماني اينا رفتيم قم لبخند البته تو عيد ميخواستيم بريم ولي به خاطر شلوغي جاده ها نرفتيم ابرو اين اولين باري بود که من قم ميرفتم لبخند صبح ساعت 10 رفتيم و 9 شب برگشتيم لبخند رفتني من خيلي خوشحال بودم و تو ماشين کلي شلوغ کاري کردم وهوا هم که نگو؟؟؟!!!!تعجب انقدر گرم بود واااااي کباب شديم ! مامان هم که برا احتياط برا من کلي لباس گرم برداشته بود چشمک حرم هم رفتيم و زيارت کرديم قلب نماز رو هم حرم خونديم و اونجا کلي ني ني بود و من کلي دوست پيدا کردم و کلي ذوق زده شده بودم قلب عصر هم برگشتيم به سمت تهران لبخند البته قبلش رستوران آفتاب مهتاب توقف کرديم و ناهار مفصلي خورديم لبخند و بعد کمي اونجا بازي کردم و بعد از خوردن چاي به سمت خونه حرکت کرديم بغل البته برگشتني من ديگه کلافه شده بودم و يه دقيقه هم نخوابيدم که هيچ تقريبا تمام راه رو غرغر کردم چشم

عسل خانومي

ولي در کل سفر خوبي بود و خوش گذشت قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

محدثه
5 اردیبهشت 91 15:51
سلام
ماشالله چه دختر نازی خدا حفظش کنه.
در ضمن زیارتتون هم قبول باشه.


سلام. ممنون عزيزم. لطف دارين .
زهره مامان هلیا
6 اردیبهشت 91 9:54
آفرین عسل خاله معلومه دخمل خوبی بودی زیارت قبول


ممنون
خاله ي اميرعلي
6 اردیبهشت 91 12:59
سلام عزيزم سلام خشگلم
زيارتت قبول عسلي الهي فدات بشم من


سلام خاله مهربون. ممنونم و ايشالا 120 سال کنار عزيزانتون زنده باشين و ممنون
تینا
6 اردیبهشت 91 18:26
سلام عسل خانوم ناز خوردنی ... فدات بشم که اونجا نمازم خوندی خوشحالم که بهتون خوش گذشته امیدوارم همیشه شاد باشین


سلام. زنده باشين ايشالا و ممنون عزيزم. انشاا..شما هم هميشه خوش و سلامت باشيد
مریم مامان عسل
7 اردیبهشت 91 12:22
به به!
همیشه به سفر و گشت و گذار عسلی خاله!
قربونت بشم که عکسات کاملا نشون میدن چقدر هوش به بازی هستی!


زنده باشي دوست خوبم و ممنون


مامان آریا
8 اردیبهشت 91 22:05
ما هم میخواستیم عید بریم مسافرت ولی هر چی با شوشو فکر کردیم دیدیم هم همه جا شلووغه و خوش نمیگذره هم گل پسری هنوز خیلی کوچووله و اذیت میشه اگه خدا بخواد و مرخصی بدن بهمون خرداد میریم
. روی ماه دختر عزیزتم بوس
.
خصوصی هم داری


سلام دوست خوبم. به نظر من هم عيد خيلي خوب نميشه چون همه جا شلوغه مخصوصا با بچه. انشالا خرداد ماه به سلامت بريد و حسابي خوش بگذره .
آرزوهای رنگی
13 اردیبهشت 91 14:54
سلام وتبریک به خاطر فرزند نازتان اگر دوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزندتان راازروی عکسش بصورت سیاه قلم ویا رنگ روغن بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تامشاهده کنید وبعد میتونید بخرید کارهایم را در وبلاگم میتونید ببینید منتظر نظرتون هستم موفق باشید


سلام. حتما سرميزنم و ممنون
ازاده مامانه هانا
15 اردیبهشت 91 14:57
الهییییییییییییییییی نازم همیشه به سفرررررررررر دختر گلممممممممممممممممم


ممنون
مامان زهره
30 اردیبهشت 91 14:32
هميشه به سفر اونم سفر زيارتي


ممنون. انشالا برا شما هم قسمت بشه[hr
مامان زهره
2 خرداد 91 13:04
سفر سفر زيارتي هميشه خوب و خوش باشين


ممنون دوست خوب
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد