عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

عسل بانو

سیزده بدر سال 91

1391/1/27 11:06
نویسنده : مامان
1,994 بازدید
اشتراک گذاری

روز ١٣ فروردین هم رفتیم ١٣ به در نیشخند این دومین ١٣ به در من بود و کلی بهم خوش گذشت مژه مامانی هم مثل هرسال ناهار درست کرده بود و رفتیم پارک محل خودمون و کلی خوردیم نیشخندلبخند بعد هم نشستیم و صحبت کردیم و من هم خوابم میومد و خوابیدم چه کیفی داد خوابیدن تو فضای باز نیشخندخواب عصر هم که پاشدم اول یه کمی خوردم و بعد که انرژی گرفتم شروع به شلوغ کاری کردم و البته کلی شیرین کاری قلب بعد هم کمی در پارک قدم زدیم و من هم یه کمی وسابل بازی البته با کمک مامان و خاله سوار شدم و کلی هم نی نی اونجا بود که من خیلی دوسشون داشتم و نازشون میکردم و البته اکثرا از من بزرگتر بودن بغل بعد هم سبزه گره زدیم  چشمک و بستنی خوردیم و اومدیم خونه قلب از فردا صبح هم بابا باید بره سرکار نگران 

به به از اون ساندویچ یکی هم به من بدین با جمله معروف خودم:

(( اُ خ)) يعني ميخوام نیشخند

عسل در سيزده به در

به به عجب خوشمزه قلب البته غذاي من مخصوص تره و خيلي خوشمزه تر

عسل خانوم

عصر هم بعد پياده روي کمي سرسره و تاب سوار شدم لبخند

عسل خانوم سرسره سوار ميشود!

عسل: اين چيه؟؟؟سوال

عسل متعجب!

عسل: عجب توت فرنگي بزرگي! نیشخند

عسل خوشحال

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

mamane danial
27 فروردین 91 12:09
ba bah che dokhmale khoshkeli.


ممنون عزيزم. کاش آدرس وبلاگتون رو ميزاشتين تا بهتون سربزنم. حالا سعي ميکنم سرچ کنم اسم کوچولوتون رو وپيدا کنم. موفق باشين.[hr
مامان ریحان عسلی
27 فروردین 91 12:13
سلام
13 تون بدر دشمناتون در به در
ایشالا همیشه جمعتون جمع باشه
خوبه موقع چیدن سفره عسل دست نمیزنه ریحانه زودی می آد وسط سفره و همه چیزو به هم می ریزه


سلام. ممنون. ايشالا شما هم 13 بدرتون به در و جمعتون هميشه جمع باشه. ما هم در يک حرکت ناگهاني عکس انداختيم هنوز سفره رو منفجر نکرده !
مریم مامان عسل
28 فروردین 91 5:11
قرررربونت برم که هر چی میبینی میگی این چیه؟؟
خوشحالم که بهتون خوش گذشته!


ايشالا زنده باشين
تینا
28 فروردین 91 14:14
سلام عسل خانوم خوردنی من ... چه خواب خوشی کردی توی فضای آزاد !!! به به کاش اونجا بودم میدیدمت عزیزم



خاله هانيه
28 فروردین 91 19:39








ازاده مامانه هانا
1 اردیبهشت 91 15:23
دلبر کوچولوی مننننننننننن . ماه من چقد دلم برات تنگ شده بود بوووووووووووووس. خوشبخت باشی دختری با اون سبزه گره زدنتتتتتتتتتتت


ممنون دوست عزيزم از اين همه لطف و مهربونيتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد