عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

عسل بانو

عسل در سرزمين عجايب

1391/1/14 15:14
نویسنده : مامان
1,647 بازدید
اشتراک گذاری

يه روز هم تو تعطيلات عيد مامان نقشه کشيد تا بريم سرزمين عجايب سوال بابا هم ميگفت عسل خودش عجايبه !!نیشخند خلاصه مامان بزرگ و خاله رو هم برداشتيم و رفتيم به سرزمين عجايب چشمک 

وارد که شديم من کلي با تعجب به اطراف نگاه ميکردم تعجب و همه چي برام جالب و جديد بود و اصلا چيزي نميگفتم و سر و صدا هم خيلي زياد بود چشم

ما هم يه چرخي زديم و من کم کم با محيط آشنا شدم و ديگه دوست داشتم خودم راه برم و  همه چي رو نشون بدم و بگم: اين چيه؟؟! سوال تازه کلي هم بچه اونجا بود که من کلي ذوق ميکردم نیشخند مامان اينا هم ميگشتن تا يه بازي مناسب سن من پيدا کنند لبخند يه زمين بازي و استخر توپ هم بود که خانوم مسول اونجا گفت که بايد حداقل 1 سال و نيم داشته باشم و من هم از بيرون کوچولوها رو نگاه کردم و قرار شد انشاا... چند ماه بعد بازم بريم تا من هم بازي کنم بغل ولي اونجا کلي ماشين و هواپيما و قطار و چيزهاي ديگه بود که من سوار شدم و کلي هم ذوق ميکردم نیشخند

عسل و فيل کوچولو

اينجا هم ماشين تا روشن شد من اول تعجب کردم ولي بعد کلي ذوق کردم و فرمون ماشين رو گرفتم و شروع کردم به رانندگيچشمک

عسل و ماشين قرمز

خلباني رو هم که تجربه کردم زبان

عسل خلبان مي شود!

بعد هم شروع کردم به بازي و لوس شدن ! آخه اين مدل جديد منه سرم رو ميزارم رو شونم و ميخندم قلب

عسلي خانوم نازنازي

اينجا هم خوب سرزمين عجايبه با يه عالمه چيزها و موجودات عجيب اينم نمونش!زبان

عسل در سرزمين عجايب!

اينجا هم با دوست جديدم ژست گرفتم چشمک

عسلي و دوستش!!!

قطار هم با خاله سوار شدم که خيلي کيف داشت و از تونل رد شديم و کلي پرنده و حيوانات جالب تو مسيرمون بود لبخند تازه کلي ني ني هم تو قطارمون بود قلب

اينم سفينه!

عسلي خانوم

هواپيما هم سوار شديم که من با بابا نشستم و در تمام طول مسير خيلي هيجان زده شدم و اين شکلي شدم گریه وقتي هم پياده شديم اين شکلي بودم ! سوال

عسلي کوچولو

عسل: مامان من نترسيدم که! نگران بابا بودم که نترسهنیشخند 

ولي در کل خيلي بهم خوش گذشت و وقتي اومديم خونه تو راه همش با زبون خودم بلند بلند حرف ميزدم و ميخنديدم مامان اينا هم کلي ذوق کرده بودن و ميگفتن دختر تو خسته نميشي !!! ؟؟؟؟ خوب چي کار کنم ياد بازي هايي که کرده بودم افتادم و خندم گرفته بود و داشتم تعريف ميکردم دادا دو ديدا ددددد ا ببب باباباب ماماماماما هاپوووووو هاپپپپپ آخخخخخخ هههههههه ددددد چشمکنیشخندزبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

سمیرا
14 فروردین 91 21:14
سلام مامان عسلی جونم . خوبی دوستم؟ من اومدم . عیدت مبارک باشه عزیزمممممممممممم





سلام دوست خوبم. عيد شما هم مبارک عزيزم
ازاده مامان هانا
15 فروردین 91 10:49
سلااااااااااااااااااام ب عسل خانوم خوش به حالت كلي حال كردياااااااااااا
منم ميخوام
خيلي با حالي گريتو قربوووووووووووووون


عزيزم
مریم مامان عسل
15 فروردین 91 13:05
عسلی حسابی بهت خوش گذشته ها! البته به غیر از قسمت هواپیما سواری.


تو هواپيما هم نگران بابا بودم!!!!!!
خاله ی امیرعلی
15 فروردین 91 13:34
سلام عسلـــــی جونم
همیشه به سرزمین عجایب
خاله جونم موهاتو کی بسته؟ مدل خرگوشی خیلی بهت میاد نانازتر شدی
دوست دارم عزیزم


سلام خاله مهربون
مرسي مدل موهاي من معمولا يا کار خاله جونمه يا مامان
مامان آرینا موفرفری
16 فروردین 91 1:02
سلام عسلم شیرینم چقدر ماه شدی عزیزم همیشه به تفریح و شادی.


ممنون .
نسترن(مامان نیروانا)
18 فروردین 91 1:04
ای جونم....ماشاا...چه عسلیه این عسل خانوم.چه عکسال خوشگلی.امیدوارم همیشه شاد باشی خوشگل خانوم


ممنون عزيزم از محبتتون
تینا
18 فروردین 91 11:53
مامان عسل ماشالا عسل خیلی شجاعه آنیتا تازه امسال یه کم وسایل بازی رو تجربه میکنه تازه همونشم اولش یه کم تعجب میکنه !!!

قربونت برم خاله که استخر توپ نرفتی ... ایشالا زود بزرگ شی بری توش بازی


اي جونم آنيتا جون. نميدونم واللا خدا کنه شجاع باشه. شايدم به سن آنيتا جون برسه بيشتر مفهوم ترس رو درک کنه و احتياطش بيشتر شه. زنده باشين و بوس برا آنيتا جون
مامان ریحان عسلی
19 فروردین 91 19:26
سلام سال جدید مبارک عسلی از عکسا معلومه که سرزمین عجایب بهت حسابی خوش گذشته


سلام. سال نو شما هم مبارک باشه .
مامان شراره
19 فروردین 91 23:18
سلام مامان عسل خوشگله.حال عسلی خوبه؟
عیدتون هم مبارک باشه.ایشالله سال خوبی رو داشته باشید
ووی ووی هزارماشالله عسل تو لباسهای عیدش چقدرماه شده.
توسرزمین عجایب هم معلومه که حسابی بهت خوش گذشته.بجز قسمت هواپیماش که البته میدونم فقط وفقط بخاطر اینکه بابایی نترسه این شکلی شدی
الهی خاله قربونت بره بااینهمه شیرینی ودلبری


سلام. سال نو شما هم مبارک. ايشالا پر از سلامتي و شادي براتون باشه. ممنون از لطفتون و ايشالا زنده باشيد. بوس براي عسل شيرين ناز
مامان ملینا
20 فروردین 91 11:20
سلام عسل خانم با این عکسای خوشگلت افتخار می دی ما هم از دیدنشون لااقل لذت ببریم .مطمئن باش اگه اونجا بودم دو لپی می خوردمت .عسل خانم مواظب خودت باش.


سلام. ممنونم از لطفتون. شما هم افتخار ميدين که به وبلاگ من سر ميزنين. يه بوس براي ملينا جون ناز
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
22 فروردین 91 9:10
واي خدا عسلي ما بزرگ شده خودش تهناي تهنا رانندگي ميكنه. ماشااله، براي بابايي هم گريه نكن بابايي بزرگ ميشه يادش ميره



خاله هانيه
28 فروردین 91 19:39








niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد