عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

عسل بانو

به به چه خوشمزه!!!!!!!

1390/11/18 9:14
نویسنده : مامان
743 بازدید
اشتراک گذاری

گفته بودم من خيلي کتاب دوست دارم  مامان هم گاهي برام کتاب ميخونه  ورق زدن دفتر و کتاب رو هم دوست دارم و يکي از کارهاي مورد علاقه ام هست  مامان هم به من يه دفتر داده که اختصاصي براي خودمه چشمکزبان و هميشه کنار اسباب بازي هاي ديگم هست مژه و هميشه يه چند دقيقه اي باهاش مشغولم که البته مامان خيلي اين لحظه رو دوست داه چون تو اون مدت بدو بدو داره فعاليت ميکنه مثلا:   چون من آرومم نیشخند

تازه اگه مامان هم بخواد مطالعه کنه من بدو بدو ميام و کتابشو ميگيرم نیشخند مامان هم ياد گرفته اگه بخواد کتاب بخونه ميشينه با من بازي ميکنه و کتابشم يواشکي ميزاره کنارش وميخونه  ولي من ديگه تازگي ها سرم کلاه نميره و پاميشم و انقدر سرک ميکشم تا کتاب رو پيدا کنم چشمک يه نمونه اش ديروز عصر بود که انقدر سرک کشيدم که خود مامان خندش گرفت و بيخيال مطالعه شد و خودش گفت ميزارم وقتي بخوابي ميخونم اي دختر بلا مژه

 

حالا يه چند تا عکس از مراحل آخر کتاب خوندن من!!!!! زبان:

اينجا کتاب رو خوندم ، بازي کردم، ورق زدم و خلاصه نوبت مرحله نهايي ميرسه که اين قسمتش با مامان تفاهم نداريم و مامان ديگه کتاب رو ازم ميگيره نگران

عسل: مامان ميشه چند لحظه اون طرف رو نگاه کني! و دوربين رو هم اون طرف بگير زبان

عسلي بلا

عسل: آخ جون بغل تمام کيفش به همينه تا مامان حواسش نيست مشغول بشم خنده

مامان: وااااااي عسل تعجب بده به من اون کاغذ رو! آخه مگه کاغذ رو ميخورن سوال

عسلي بلا کاغذ ميخورد!!!!!

اينجا هم خوشحالم از اين که کاغذ خوردم ولي مامان نميزاره بخورم و زود درش مياره سوالابرو

عسل خانومي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان زهره
18 بهمن 90 9:43
ناز عسل جون . خاله به جای کاغذ خود مامان را بخورآخه اونم خوشمزه ست


مامان که جاي خود دارد ولي من هر دوتاشو دوست دارم
خاله هانيه
18 بهمن 90 12:40
قربون اون کتاب خوردنت

مثل همه کارات شيرينه


مرسي خاله جون مهربونم X
مامان ملینا
19 بهمن 90 10:10
عزیز دل خاله آخه مگه کتابو می خورن منم با مامان زهره موافقم
عزیزم عکسات هم مثل همیشه شیرینه اینجا هم جا داره منم عسلو بخورم


آخه خيلي خوشمزس کتاب !!!!

تینا
19 بهمن 90 14:20
آخ ..........آخه چقدر تو نازی عسل خوشمل
خاله تو هر چی دوست داری بخور فقط بذار منم یه بار تورو بخورم !



مریم مامان عسل
20 بهمن 90 4:30
مامان عسل خیلی ساده اما خیییلی قشنگ مینویسی. همیشه حس میکنم دارم یه قصه ی کودکانه میخونم وقتی پستاتو میبینم. عسل شیطون منو ببوس! خیییلی نازن این عکساش!


ممنون دوست خوبم. خوشحالم که نوشته هاي وب عسل رو دوست داري. از قول من شما هم ببوس عسل نازنينم رو
ازاده مامانه هانا
20 بهمن 90 15:40
عسله خاله این همه شیرینیو از کجا اوردی تو دخترییییییییییییییییی

ایسالا که کتاب خون باشی و یه خانوم دکتر بشی چقدم بهت میاد لپ لپم

خاله از طرف من و هانا مامانتو ببوس


مرسي از لطفتون دوست خوبم. من و عسل هم از روي شما و هانا خوشگله ميبوسيم
خاله ی امیرعلی
21 بهمن 90 0:35
سلام عسلک
ای وروجک شیطون بلا این روزا حسابی زرنگ شدیا دیگه نمیذاری مامانی سرت کلاه بذاره
فدات بشم که عاشق کتاب خوندنی ولی خاله جون کاغذ که خوردنی نیس شیرین زبوووون


سلام خاله مهربون. آره ديگه نميزارم سرم کلاه بره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد