عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

عسل بانو

تولد يک سالگي من در ماه قمري

1390/11/21 21:58
نویسنده : مامان
1,840 بازدید
اشتراک گذاری

 

چهارشنبه صبح بابا بزرگ  تلفن کرد خونه ما و به مامان گفت: هستين ما چند دقيقه بيايم پيشتون سواللبخند مامان هم با خوشحالي و تعجب گفت:بله تشريف بيارين، خوشحال ميشيم لبخند بعد ساعت 10:30 صبح (ساعت تولد منلبخند) با کيک و کادو اومدن و گفتن عسل جون تولد يک سالگي ماه قمريت مبارک خانوم خوشگله  من هم کلي ذوق کردم و فهميدم حسابي بزرگ شدم بغل مامان هم خيلي ذوق کرد ولي تعجب کرد که چرا يادش نبوده زبانآختعجب آخه پارسال موقع تولدم خيلي خوشحال بود که تولد من نزديک ميلاد حضرت محمد(ص) هست قلب ولي يه قول خودش از بس فکرش مشغول گرفتن جشن تولد منه پاک همه چي يادش رفته نیشخندچشمک آخه 30 بهمن من رسما ساله ميشم قلب  بابا هم اتفاقي چهارشنبه زود اومد خونه و يه جشن خيلي کوچولو گرفتيم و کيک خورديم

حالا انشالا هفته ديگه مامان و بابا قراره برام يه جشن تولد خانوادگي بگيرن و من هم کلي خوشحالم که بزرگ شدم و ديگه خانومي شدم

اينم عکس  کيک تولد يک سالگي قمريم قلب

کيک تولد 1 سالگي عسلي

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

خاله ی امیرعلی
21 بهمن 90 23:30
سلام وروجک خاله
تولد یک سالگی قمریت مبارک عروسک خاله جون
دست بابابزرگ جون هم درد نکنه چه کیک قشنگ و خوشمزه ای
نوش جونتوووووون
عسیسم تولد شمسیت پیش پیش مبارک


سلام خاله مهربون ممنون از تبريک تولدم
ثمين
21 بهمن 90 23:51
سلام
اومدم ازتون دعوت كنم تا از نمايشگاه دنياي نفيس ديدن كنيد
منتظرتون هستم


سلام حتما عزيزم
مامان آرینا موفرفری
22 بهمن 90 0:39
عسل جانم تولد یک سالگی در ماه قمری مبارک.


ممنون خاله مهربون. بوس براي آرينا جون ناز موفرفري.

ازاده مامانه هانا
22 بهمن 90 1:02
قررررررررررررررررربوووووووووووونت بشششششششم عسلم ایشالا 129 ساله شی خاله
بخورم توروووو
کادوی من برای تو یه بوس گندس ازینجا تا لپ عسل خانوم


مرسي مامان هانا جون. کادو هم خيلي خوب و شيرينه مرسي . من و مامان هم از اينجا يه بوس گنده ميفرستيم واسه هانا ناز و خوشگل ومامان مهربونش
مامان شراره
22 بهمن 90 1:03
عزیزم تولدت قمریت مبارک.ایشالله 150 ساله بشی
شدیدا منتظر ایده های مامانی برا تولدت هستم.اخه میخوام ازرودست مامانیت منم برا تولد عسل خودم تقلب کنم
:میبوسمت عسلی


ممنون بابت تبريک تولد : بوس از طرف من و مامان برا عسل ناز و مامان مهربونش :
مامان عسل جون خوشحال ميشم بتونم ايده اي براي تولد عسل کوچولو ناز شما داشته باشم البته ميدونم خودتون کلي با ذوق و سليقه اين. ما قراره 4 يا 5 اسفند جشن بگيريم
زهره مامان هلیا
22 بهمن 90 14:36
عسل جونی تولد قمریت مبارک ایشالله 100 ساله بشی هلیا هم یک ساله شده


ممنون. من و مامان هم تولد هليا جون رو تبريک ميگيم ايشالا 120 ساله بشه
خاله هدي ياسمين زهرا
22 بهمن 90 21:57
مباركككككككككككككهههههههههههههههههههههه ما هم مثل شما تو فكر تولد شمسي گلي خانم بوديم نه قمري. آفرين به اين مامان جون و باباجون فهيم


ممنون عزيزم
تولد شمسي که در واقع اصل کاري و مهمه ولي قمري هم شيريني و خاطره خودش رو داره و باز هم ممنون از تبريک تولد
maran khaleh
23 بهمن 90 1:30
tavalodate gamari va pishapish tavalode shamsit mobarak Asal khanum naz nazi khoshgel topoli man. Love You



ممنون مران خاله مهربون و عزيز خودم و مامان
دوستت داريم خيلي خيلي زياد
مامان زهره
23 بهمن 90 10:10
تولد گل دخترمون مبارک. برای جشن بعدی تاج سر مامان را هم دعوت می کنین. باور کن با کادو می یایم .بوس بوس


ممنون.خواهش ميکنم تشريف بياورين خوشحال ميشيم
مامان ریحانا
23 بهمن 90 15:52
سلام
تولد قمریت هم مبارک عسل بانو جون



سلام و ممنون
خاله هانيه
23 بهمن 90 19:26
اي غــــــــنچه ي با نمــــــــــک

تـــــولـــــــــــــدت مبـــــــــــارک




ممنون خاله مهربون خودم
مامان فاطیما
23 بهمن 90 20:25
عسل جونم تولدت مبارک انشاا... 120 ساله بشی
منتظر عکسای خوشگلت در 30 بهمن هستم خاله جون



سلام. مرسي
دخترخاله مامان
23 بهمن 90 21:08
سلام عسل جونم. تولدت یک سالگی قمریت مبارک. ایمدوارم همیشه شاد و سلامت در کنار مامان و بابا تولدهایت را جشن بگیری. پیشاپیش تولد یک سالگی شمسیت هم مبارک. خیلی دوستت دارم. دخترخاله مامان (فضه)
=


سلام فضه جون.من و مامان هم خيلي دوستت داريم. ممنون به ما سرميزني. و مرسي بابت تبريک تولد. موفق باشي و به اميد ديدار


مامان ملینا
24 بهمن 90 14:07
سلام خاله تولد قمریت مبارک عزیزم .منم به فکر تولد 2 سالگی ملینا هستم .ان شالله که هزاران سال زیر سایه پدر و مادرت خوب و خوش باشی.


سلام خاله و ممنون. پيشاپيش تولد ملينا جون هم مبارک و آرزوي سلامتي و خوشي .

مامان زهره
24 بهمن 90 15:12
سلام عسل را چه با کیک چه بدون کیک می شه خورد. تولدت بازم مبارک


سلام. شما لطف داري و ممنون
تینا
24 بهمن 90 20:32
الهی قربونت برم خوشگلم که یکسال قمری شد که دنیا رو با اومدنت صفا دادی
مبارکه یکسالگیت گل نازم
یه دنیا شادی و یه عمر سلامتی کنار بابا و مامان گلت برات آرزو میکنم خوشگلم


سلام خاله مهربونم. مرسي از تبريکتون. و ممنون از نظر پر از مهربونيتون
بوس برا آنيتا خوشگل و مامان مهربونش
عسل کوچولو
25 بهمن 90 3:06
سلام دوست جونم. تولد یک سالگی قمریت مبارک. انشالله عمر طولانی و با عزت داشته باشی. بیصبرانه منتظر دیدن عکسای جشن تولدت هستیم. منم دعوتم؟


سلام دوستم. مرسي. چرا که نه؟ بوس برا عسل کوچولو
مامان زهره
25 بهمن 90 15:42
تولد هجری چه زمانیه؟!


30 بهمن
مامان شراره
29 بهمن 90 12:48
عسل جیگر میدونم که فردا تولدته.من وعسل کوچولوی خودم اومدیم که تولدتو بهت تبریک بگیم.ایشالله تولد 150 سالگیت شیرین خانوم


سلام. خيلي ممنون. مرسي که ياد من بودين. من و مامان هم از روي عسل ناز مهربون ميبوسيم و همين طور مامان مهربونش


مامان ریحانا
30 بهمن 90 1:27
1 سال و 0 روز و 1 ساعت و 21 دقیقه و 12 ثانیه این دقیقا سن روز شمارته که من اومدم بگم عسل جون تولدت مبارک


خيلي خيلي ممنون دوست مهربون. آرزوي سلامتي براي شما و ريحانه جون و عزيزانتون
مامان ریحانا
30 بهمن 90 1:33
سبز ترین خاطرات ازآن کسانیست که ، در ذهنمان عاشقانه دوستشان داریم

تولدت مبارک
فقط تاریخو داشته باش


خيلي ممنون و مرسي که به ياد من بودين
بوس براي ريحانه کوچولو ناز و قشنگ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد