عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

عسل بانو

عسلي شکلاتي

1390/11/11 9:15
نویسنده : مامان
1,256 بازدید
اشتراک گذاری

يه روز با مامان و بابا رفته بوديم خريد  وقتي رسيديم خونه من اين شکلي شدم چون دلم نميخواست بيام خونه گریه بابا هم يه بسته داد دستم و من هم خوشحال شدم و رضايت دادم بريم خونه نیشخند آخه من عاشق کاغذ و نايلون و خلاصه از اين جور چيزهام نیشخند

تا رسيديم من نشستم وسط سالن و  مشغول بازي شدم لبخند مامان هم ديد من آروم نشستم خوشحال شد و رفت کمي کارهاشو بکنه و وقتي بازيم تموم شد بياد سراغ من

به به عجب بسته بندي خوبي چشمک حالا يه تلاشي کنم بازش کنم ببينيم توش چيز به درد بخوري هست يا نه سوال 

عسلي بلا

نه!!! مثل اين که چيزهاي خوشمزه اي داخلش هست چشمک

مامان کجايي سوال ؟!

عسل خانوم

بابا کجايي؟! سوال اي بابا کجايين پس؟!

عسل ناز

نگين نگفتيا مژه من اينو باز کردم و دارم ميخورم به به چه خوشمزه هم هست  

عسل شيطون بلا

اِ مامان اينحايي بفرماييد. نميخوري؟ خوشمزه هست ها از ما گفتن نیشخند

آخه من چند وقته ياد گرفتم هر چي داشته باشم تعارف ميکنم و خودم با دستاي خودم بايد بزارم تو دهانشون مژه

عسل خوشگل خانوم

خوب مامان من ديگه سير شدم بغل کاري هم به اون صورت ندارم زبان بريم برا تعويض لباس و شستشو نیشخند

عسلي شکلاتي!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان زهره
11 بهمن 90 9:42
صورت عسل واقعا بوسیدن داره.چون با یه بوسه هم لذت می بری هم مزه شکلات عسل را می چشی.


ممنون دوست عزيز، از محبتت
مامان کیان
11 بهمن 90 14:09
اییییییی جان من عاشق دخملم اونم مثل این دخملیه جیگر


مرسي عزيزم و ممنون به ما سرزدين. وبلاگتون برام باز نميشه
مامان یاسمین زهرا
11 بهمن 90 14:42
نوش جونت خوشگل خانوم.بوووووووووووووووووووس



تینا
11 بهمن 90 14:56
ای جان قربونت برم من که انقدر خوشحال شدی و اینجوری میخندی
نوش جوووونت عشق من


ممنون خاله مهربون. بوس براي آنيتا خوشگل و ناز


مامان ریحانا
11 بهمن 90 17:12




خاله هانيه
11 بهمن 90 20:55
قربونت عسلي.

چه کردي خاله.

حسابي برا خودت جشن گرفتيا.




آره خاله جاي شما خالي که ميدونم تو هم عشق شکلاتي

مریم مامان عسل
11 بهمن 90 23:29
ای الهی فدات بشم من شیطون بلا! ببین چی به سر لباسش آورد فسقلی. ناناز خاله هیچ شکلاتی خوشمزه تر از لپای خوشگلت نیست!اگه دستم بهت برسههههه دو تا ماچ کنده از لپات میکنم! شانس آوردی!


مرسي خاله مهربونم. از طرف من و مامان هم بوس برا عسل ناز و خوشگل و مامان مهربونش
خاله ی امیرعلی
12 بهمن 90 0:01
سلام خاله جون
تو خودت قند و نباتی شکلاتی شکلاتی عسلی یا که شیرینی
خاله به من شکلات تعارف نمی کنی؟اخه منم عاشق شکلاتم


سلام خاله جون. حتما بفرماييد
مامان فاطیما
12 بهمن 90 21:22
ای جانم عسل جون اینجوری خیلی خوردنیتر شدی خاله
هامممممممممممممم





مامان ملینا
13 بهمن 90 9:20
نوش جونت عزیزم.الان می دونی چی حال میده اینکه صورت عسل رو ببوسی هم بوسش خوشمزه است هم مزه کشلاتی که خورده به به به به


مرسي بوس براي ملينا جون:
ازاده مامانه هانا
13 بهمن 90 12:34
عسله من حال که شکلاتیم شدی دیگه من باید بیام بخورمت مگه میشه ازت گزشت؟؟؟؟؟؟
دور تو من بگردم که انقده با مزه ای هززززززززززززززززااااااااااااااااار ماشالله به این صورت ماه
عاششقتمممممممممم عسسسسسسسسسسسسسلللللللللللل

میخوام قورتت بدم درسته
مامانه عسل عسل شبیه خودته؟


سلام دوست عزيزم. ممنون به ما سرميزنين و مرسي از لطفتون به عسل. من و عسل هم عاشق هانا جون با نمک هستيم و ايشالا هزار سال کنار مامان و باباي مهربونش زنده و پاينده باشه. ميگن بيشتر شبيه منه! ولي به نظر خودم از هرکدوم شباهت هايي گرفته
مامان مبینا
14 بهمن 90 2:23
چه خوشمزه خوردی خاله جون منم عاشق شکلاتم


بفرماييد خاله جون قابلي نداره
maran khaleh
14 بهمن 90 23:46
salam Asali khanum khoshgel o nanaze khaleh bozorgeh. man tazeh kashfat kardam. kheyli gasahng ast va ma inja save kardim va modam check mikonim. Love U


سلام مران خاله عزيز و خاله مهربون من و مامان. مرسي به ما سرزدي و حسابي خوشحالمان کردي. به قول مامان به شدت سورپرايز شديم اينجا ديديمت. اتفاقي ما رو پيدا کردي؟ مامان فکر ميکرد آدرس وبلاگ رو داده بهتون!سلام ما را به نويد عزيز برسون
مامان زهره
15 بهمن 90 15:35
سلام عسل جون دیگه شکلات نخوردی آخه ما بوس می خواهیم


بوس برا خاله مهربون . مرسي به ما سرميزنين
ازاده مامانه هانا
15 بهمن 90 23:30
خاله اخه من عاشق عسلم باورت نمیشه هر روز میام میبینمش
ببوسش هزار تا
پس خودتم نازی مامانه خوشل

راستی چشای نازته که هانارو ناز میبینه عزیزم


دوست عزيزم خيلي خيلي ممنون از محبتتون. دل به دل راه داره. من هم هانا جون رو واقعا دوست دارم و همين طور مامان مهربونش رو و ايشالا هزار سال زنده و پاينده باشيد. هانا جون واقعا نازه خدا حفظش کنه. بوس از من و عسل براي هانا جون ناز و مامان مهربونش
خاله هدي
17 بهمن 90 9:34
نازي نوش جونت خوشگل با معرفت


مرسي خاله هدي جون
مامان زهره
17 بهمن 90 12:34
عسل نمی دونم شکلات می خوام یا بوس. شایدم دوتاشو


هر دوتاش موجوده!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد