عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

عسل بانو

عسل وقتي از خواب پاميشه!

1390/10/29 8:09
نویسنده : مامان
770 بازدید
اشتراک گذاری

بعد ناهار مامان هميشه تلاش ميکنه من رو بخوابونه خواب چند وقتي بود عادت کرده بودم عصرها يه ساعتي چرت ميزدم زبان مامان ميندازه من رو رو پاهاش و تکون ميده تا بخوابم وقتي هم از خواب پاميشم تا چشمهامو باز ميکنم تندي ميشينم و دور وبرم رو نگاه ميکنم بعد فوري از جام ميدوم بيرون و ميرم سراغ شلوغ کاري هام نیشخند

اينجا هم با چشمهاي پف کرده تازه از خواب پاشدم چشمک

عسلي ناز و بلا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله هانيه
29 دی 90 10:12
قربونت برم عسلي که همه جوره نازي



خاله هانيه دوستت دارم
مامان ریحانا
29 دی 90 10:39




خاله ی امیرعلی
29 دی 90 22:42
سلام عسلی
خوب کاری میکنی گلم بعدازظهری چرت میزنی افرین
واااااای چه عکس قشنگی قربون چشمای پف کردت بشم من خاله


سلام مرسي خاله مهربون بوس


خاله هانيه
30 دی 90 13:02
عسل جان يازده ماهگيت مبارکه خاله.






مرسي خاله هانيه جونم که هميشه به ياد من و ماماني


مامان مبینا
1 بهمن 90 1:50
واااااااااااااااااااااااای چه عکس نانازی کلی قربون صدقه اش رفتم.زنده باشه عسل من


سلام ممنون عزيزم از لطفت. بوس براي مبينا ناز و خوشگل
مامان زهره
1 بهمن 90 9:27
الهی همیشه خوش باشی. خواب های خوب خوب ببینی. خواب برف، خواب پروانه، خواب گل


ممنون عزيزم

تینا
2 بهمن 90 14:43
خیلی نانازی عسلم حتی با چشمای پف کرده قربون چشمات


ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد