عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

عسل بانو

عسل و بابا

1390/8/30 11:13
نویسنده : مامان
649 بازدید
اشتراک گذاری

ديشب بابا رفت حموم منم بدوبدو چهاردست و پا رفتم دنبالش و پشت در حموم منتظر نشستمنیشخند

عسلي

 

عسل بلا

مامان هم 10 بار اومد منو برداشت برد اتاق و ميگفت: عسلي انقدر شيطوني نکن بابا الان مياد! نبايد شما پاهاتو بزاري رو سراميک سرما ميخوري نگران

منم ميرفتم دوباره ميشستم جلو در حموم مژه

عسل: مامان اگه بازم منو ببري اتاق من دوباره ميام همينجا ميشينم چشمک

عسلي بلا

بعد که بابا دراومد کلي ذوق کردم و خوشحال شدم

عسلي ذوق زده

عسلي خوشحال

بعد نشستم و کلي با بابا باي باي کردم بای بای

عسلي خانوم

عسل و بابا

بابا هم کلي ذوق کرده بود نیشخند بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

خاله هانيه
30 آبان 90 11:21
الهي

قربونت برم عسلي

خيلي بامزه بود.

مامان عسلي دست شما هم درد نکنه سريالي عکس برداري کردي.
خيلي خوشم اومد.

مرسي گلم


مریم مامان عسل
1 آذر 90 0:08
سلام عسلی. قررررررررررربون اون شیطونیات. فدای اون خوشگلیات! مامانت بعد از یه غیبت صغری با چه پستای خوشگلی برگشته. خییییییلی دوستت دارم ناناز خاله. من چند ساعت دیگه میرم بیمارستان تا عسلی رو به دنیا بیارم. برای من و دخمل کوچولوم دعا کن فرشته ی پاک. بووووس.


سلام خاله. شما خيلي مهربوني . مرسي . ايشالا به سلامتي عسل کوچولو گل رو تا ظهر تو بغلتون بگيرين . بوس از طرف من و مامان واسه عسل کوچولو
خاله ی امیرعلی(الهه)
2 آذر 90 10:53
ای جااااااااانم چقدر این دخمل خوردنی شده وای جیگر شده بخدا ماشالاه
نشسن خیلی بانمکه
عسل بانو جونم دوست دارم
بای بای


مرسي خاله مهربون. منم شمار و دوست دارم
مامان محمد پارسا
3 آذر 90 8:47
سلام
وای چه دخمل ملوسی خدا حفظت کنه نانازم فدای این همه شیرین کاریات


سلام ممنون گلم
خاله هدي ياسمين زهرا
3 آذر 90 10:08
ماشااله ماشااله. من تا حالا همچين هندونه خانم خوشگلي نديده بودم. خيلي ماه و خوردني هستي. راستي مامانيش. خوشگل خانم شكل ماماني شده يا بابايي


والا چي عرض کنم؟ يه شباهت هايي به مامان داره (البته بيشتر به مامان شبيهه) يه شباهت هايي هم به باباش داره
تینا
3 آذر 90 17:42
ای جونم این عسل خانوم خیلی جیگره به خدا ...
خیلی دوستداشتنی هستی عشق خاله


مرسي بوس واسه آنيتا جون خوشگل و جيگر


مانیا
5 آذر 90 2:36
الهیییی عزیززززززم چه دخمل نااازی ایشالا خدا برات نگه داره اصلا دختربچه های تو این سن رو کلا باید قورت داد. منم دارم دخمل دار می شم دعا کن دخملی منم مثه دخملی خودت جیگر باشه (که البته هرچی باشه واسه مامانش که آخر جیگررررهههههه)


ممنون عزيزم ايشالا دختر خوشگلت به سلامتي به دنيا بياد )


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد