عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

عسل بانو

نه ماهگی عسل

1390/8/30 8:59
نویسنده : مامان
580 بازدید
اشتراک گذاری

من امروز نه ماهه شدم هوررررررراهورا با یه عالمه کارای جدیدی که یاد گرفتم  

راستی یه خبر مهم این که     دندون درآوردم یه چند روزی بود که کمی بیتاب بودم و مامان هم همش لثه هامو چک میکرد  ببینه من دندونام دراومده یا نه سوال روز پنج شنبه ٢٦ آبان شب کمي بيتابي کردم و ظهر مامان به لثه هام هم دست زد ديد من لثه ام سفته ولي هنوز شک داشت که دندونه يا نه ابرومتفکر تا اينکه روز جمعه 27 آبان موقع خوردن ناهار در خونه مادرجون اينا  متوجه اولين مرواريد کوچولوي من شديم و من هم کلي ذوق کرم که دندون دار شدم  ولي نميدونم چرا بعد اينکه دندون من رو همه ديدند باز هم به من سوپ دادند و از غذاهاي ديگه خبري نشد!!! تعجب 

(راستي مامان بزرگ تو دفتر خاطرات دايي جونم هم که نگاه کرده بود دايي هم دقيفا هشت ماه و بيست و شش روز اولين دندونش دراومده بوده نیشخند)

چهاردست و پارو هم دو هفته اي ميشه که خوب ياد گرفتم و به طور حرفه اي چهاردست و پا ميرم و خلاصه اين که همش از زير مبل و بوفه و اين جورچيزا سردر ميارم نیشخند يه وقتا هم وسط چهاردست و پا رفتن ميشينم و دس دسي ميکنم  

اينحا رفتم زير بوفه و گير کردم اون وقت اين مامان دوباره عکاسي کردنش گرفته !

مامان بيا منو از اينجا بيار بيرون!!!

باي باي رو هم ياد گرفتم و هر کي رو ببينم باهاش دست تکون ميدم بای بای يه وقتايي هم همينجوري همش توخونه واسه مامان دست تکون ميدم، بعد سرسري ميکنم و دس دسي هم وسطاش ميکنم و مامان هم با من همين کارهارو ميکنه

راستي جيز رو هم ياد گرفتم نیشخند به ليوان چايي دست نميزنم وميگم جيززززززه و اگه ليوان رو جلوم بيارن دستم رو عقب ميکشم چشمک البته خيلي کم خطا داره و گاهي هم يواشکي دستي ميزنم که تا دستم داغ ميشه فوري ميکشم و جيززززززززززززززز ميگم زبان 

ديگه اين که کلي شيطون بلا شدم

شب ها به زور ميخوابم ! 12 زودتر که امکان نداره بغل و تازه تا بخوابم انقدر تو جام تکون ميخورم و چپ و راست ميشم، ميشينم، گاهي نصفه شبي تو تاريکي دس دسي راه ميندازمتشویق و خلاصه کلي برنامه دارم تا شايد خوابم ببره خواب تا صبح هم يه چندباري پاميشم و دوباره ميخوابم لبخند 

اين ها هم چند مدل از خوابيدن هاي منه !!!

عسل خانومي

اينحا هم شب پاشدم و مامان منو آورده تو حاي خودشون

عسل خانومي

عسل بلا

اينا هم يه روز ديگس که بعد شب زنده داري ، صبح با خيال آسوده خوابيدم مژه

عسل خانومي

 

لبه هاي تختم رو هم کم کم دارم ياد ميگيرم تا بگيرمشون و بلند شم مژه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله هانيه
30 آبان 90 11:24
واي خدا آخه چقدر تو نازي دختر.

کلي خنديدم اين عکس ها رو ديدم.

خيلي بامزه بود.

مامان عسلي دست شما هم درد نکنه عالي بود.

9 ماهگيتم مبارک.
اولين دندونتم مبارک.
ماشاالله.
اسپند دود کنم برات عسل خاله.

ان شا الله تولد 900 سالگيت قربونت برم.

راستي متن هم خيلي جالب بود.
مرسي.


مرسي خاله هانيه ، من و مامان خيلي دوستت داريم





خاله ی امیرعلی
2 آذر 90 10:59
نه ماهگیت مبارک عسلی
همچنین دراومدن اولین مروارید کوشولوت مبارک باشه ایشالاه بقیه رو بدون درد دربیاری نازنینم
من عاشق دس دسی کردن بچه هام فدات بشم الهی
خوابیدنشو نیگا جوووووونم عاشقتم هلیوی خوردنی هزارتا بووووووووووس برای دختر شیرین و خشگل و بانمک


ممنون عزيزم *:
خاله هدي ياسمين زهرا
3 آذر 90 10:12
واي دوباره دير رسيدم. خوشگل خانم ناز تولد نه ماهگيت مبارك. اين آخرين ماه تك رقمي زندگيته. انشااله ماههاي عمرت ده رقمي بيست رقمي و ... بشه و تو شاد شاد و سالم باشي. درضمن من خيلي از چهره ات خوشم مياد. يه برق شاد خوشگل توي چشماته كه آدمو به وجد مياره. اسمت واقعا برازنده اس. مامانيش صدقه و اسفند يادتون نره


مرسي بابت تبريک . و ممنون بابت لطفتون. ياسمين زهرا هم خيلي ناز و دوست داشتني هست با اون لپهاي بامزه و تپلش. بوس واسه ياسمين زهرا
تینا
3 آذر 90 17:45
قربون شکل ماهت برم خوشگلم که زیر بوفه گیر کردی ......
عکساش خیلی نازن ! چقدر میخوابه عسلتر میشه ... اون پاهاتو بخورم که اونجوری انداختیشون روی هم توی خواب


مرسي خاله مهربون
مامان آیسا
6 دی 90 10:56
الهــــــــــــــــــــــــــــــی
چه نی نی نازو دوست داشتنیی
خدا براتون نگه داره


ممنون عزيزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد