عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

عسل بانو

برف بازی

1390/8/18 9:41
نویسنده : مامان
1,225 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز حسابی تا شب برف بارید  از دیشب تا الان هم داره میباره دیروز هم من و مامان تو خونه تنها موندیم و نشد جایی بریم و گاهی میرفتیم و منظره خوشگل برفی رو تماشا میکردیم  مامان خیلی دوست داشت منو ببره برف بازی ولی میترسید خدایی نکرده از پله ها سر بخوریم استرسو عصر لباس های منو پوشوند و رفتیم همون در ورودی خونه که کمی برف نشسته بود و مامان برف رو از نزدیک به من نشون داد و میگفت عسلی : ببین این برفه دست بزن دخترم ببین چه سرده! و من هم با تعجب به دور و برم نگاه میکردم و تا چند دقیقه اصلا دوست نداشتم به برف دست بزنم و دستم رو عقب میکشیدم    مامان هم کلی با من حرف زد و با برف توپ درست میکرد و شوت میکرد تو حیاط و من کلی متعحب بودم متفکر تا این که کم کم و با ناز و ادا دستمو آروم به برف زدم ولی خیلی با احتیاط نیشخند یه کمی که بازی کردیم اومدیم خونه و یه چای گرم مامان خورد و من هم شیر

شب که بابا هم بعد کلی موندن تو ترافیک رسید خونه ، بعد کمی استراحت ،رفتیم حیاط برف بازی خیلی همه چی عجیب بود سوال همه جا سفید بود و از آسمون تند و تند برف میبارید هوا هم خیلی سرد بود و من هم کلی لباس پوشیده بودم  ولی با این وجود نوک دماغم یخ زده بود یه کمی بیرون بودیم و چند تا عکس انداختیم ولی چون خیلی سرد بود زود برگشتیم خونه  و این اولین خاطره من از برف بود لبخند حالا اگه امشب هم بشه میریم یه کمی برف بازی  

عسل و بابا

عسل شگفت زده!!!

عسلي با دماغ يخ زده!

منظره يه شب برفي

عسل و برف بازي

اين چند تا عکس هم مال امروز صبح هست لبخند

يه صبح برفي!

منظره يه روز سرد برفي

صبح برفي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاله هانيه
18 آبان 90 11:24
سلام خاله جون. قربونت برم. مثل توپ شدي.

تو که دختر برفي. بايد بزرگ شدي حسابي بري برف بازي.

به مامان بگو دستکشاشو دستش کنه يخ ميزنه ها.

به يمن حضور تو امسال در اين دنيا بود که فکر کنم چنين بارندگي خوبي از پاييز شروع شد. تو اين چند سال بي سابقه بود.

مرسي خاله هانيه

مریم مامان عسل
18 آبان 90 13:13
وای خدا! فدات بشم من خوشگل خاله مثل یه آدم برفی کوچولو شدی. سرما نخوریییییییی. باز کار یادنگیری هر شب بری برف بازی. سرده خاله جون!


مرسي مامان عسل جون .


تینا
18 آبان 90 14:36
سلام ... وای چه نازه این عسل خانوم ... قربونش برم چه تعجبی کرده


مرسي گلم
مامان وندا
19 آبان 90 2:13
وای عسل من که مثل عسلی و آدم دوست داره بخورتتسرما نخوری خاله مواظب خودت باش


مرسي عزيزم
مامان ریحانا
19 آبان 90 22:15
عسل جون منم دلم برف میخواد


ايشالا سمت شما هم برف بياد
شهرزاد مامان حسین
21 آبان 90 18:56
به به عجب عکسایی خوش به حالت عسل خانومی. منم خیلی برفو دوست دارم ولی ماک ه برف نداریم که.
مامان ریحانا
23 آبان 90 11:36
خورشيد شکفته در غدير است علي

باران بهار در کوير است علي

بر مسند عاشقي شهي بي همتاست

بر ملک محمدي امير است علي

عیدتان مبارک


مرسي عيد شما هم مبارک
مامان مهراد
23 آبان 90 16:54
علي در عرش بالا بي نظير است
علي بر عالم و آدم امير است
به عشق نام مولايم نوشتم
چه عيدي بهتر از عيد غدير است؟
عیدتان مبارک



ممنون عيد شما همم مبارک
خاله ی امیرعلی
24 آبان 90 14:48
وااااااااااای ماشالاه چقدر برف باریده همه جا سفیده سفیده
تبریز هم هر روز هوا برفی و گرفته هست ولی نه تا این حد که بباره
جیگرمی عسل بیام باهم برف بازی کنیم و ادم برفی درست کنم و کیفشو ببریمک هاااان؟؟


اينجا هم تو آبان خيلي کم سابقه بود بارش برف اون هم اين همه!!! ايشالا امسال شاهد بارندگي زياد سرتاسر ايران باشيم
زهره مامان هلیا
24 آبان 90 23:17
عیدت مبارک عسل جون چقدر برف باریده چقدم خوشگل شدی تو


مرسي عيد شما و هلياجون هم مبارک
مامان امیرعلی
25 آبان 90 9:49
سلام عیدتون مبارک.الهی بگردم این عسل خانمی چه بامزه شده اینجوری.خوشبحالتون برف میبینید.آخرین باری که اینجا تو یزد برف اومد من کلاس 4-5 دبستان بودم الانم 23 سالمه.


سلام عيد شما هم مبارک. مرسي. ايشالا بازم يزد برف بباره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد