عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

عسل بانو

اولين روز برفي من

1390/8/16 16:27
نویسنده : مامان
556 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح که از خواب پاشدم مامان گفت عسل جونم بيا يه چيز خوشگل نشونت بدم لبخندسوال بعد با مامان رفتيم دم پنجره و من ديدم که کوچه و حياطمون سفيد رنگ شده يه روز برفيو من با تعجب نگاه ميکردم که مامان گفت: اين ها برف هست و نعمت خدا هست امسال خداروشکر هواها خيلي خوب شده و زود برف هم باريده و مامان ميگه تو هواي برفي ميشه رفت بيرون و آدم برفي درست کرد !

اين عسل خانومه يا آدم برفي؟!

 اولين برف امسال

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله هانيه
16 آبان 90 12:00
عسلي جون ماشاالله خودت آدم برفي شدي قربونت بره خاله.



تینا
16 آبان 90 12:35
سلام خوش به حالتون که برف اومده سراغتون کجا هستین ؟


سلام خدا کنه امسال بارندگي خوب باشه و يه زمستون خوب و پربرف داشته باشيم. ما تهران هستيم (شميرانات)
مامان مهراد
16 آبان 90 12:35
وای چه خوشگل مثل ماه شدی توی عکست


ممنون

مریم مامان عسل
17 آبان 90 7:14
سلام سلام. خوبین عیدتون مبارک. چه خوشگل شده این عسل خاله ماشاا.. جیگرتو گاز گاز!
ما مشهد هستیم و اینجا هم دیروز اولین برف امسال بارید. هوا خیلی سرده. من هوای سردو دوست دارم فقط نگران عسلی هستم که توی این سرما به دنیا میاد!


سلام گلم عيد شماهم مبارک. من هم عاشق هواي سرد و برفي هستم. خوب بپوشونش و مواظب خودتون هم باشين. ايشالا به سلامتي به دنيا مياد . عسلي من هم زمستون به دنيا اومد و هواها سرد بود. ولي خداروشکر سرما نخورد چون بيشتر خونه بوديم و بيرون هم حسابي ميپوشوندمش!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد