عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

عسل بانو

عسل و بازی با عروسک ها

1390/7/4 10:39
نویسنده : مامان
2,258 بازدید
اشتراک گذاری

خوب شیرم و خوردم لبخند خوابمو کردم بغلحالا وقت بازیه هورا

خوب خرگوشی میای بازی؟مژه

عسل خانومي

خوب بيا تاب تاب خمير .... بازي کنيم خنده

عسل مامان

حالا خرگوشيمو بزارم سرجاش با زنبوري جونم بازي کنم زبان

عسل و زنبوري

خوب زنبوري جونم آقا خرسي رو نديدي ؟ سوال

عسل و خرسي

سلام خرسي جونم اومدي؟!هورا بيا بازي خنده

عسل خانومي

مامان تو هم بيا بازي خوش ميگذره ها قلبماچلبخند

عسل

حالا يه کشتي بگيريم با خرسي نیشخند من بايد موفق شم هورا

عسل خانوم

امان از دست اين مامان اوه تو هر شرايطي وايستاده داره از من عکس ميگيره سوالمتفکرچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

ثمين
4 مهر 90 10:47
سلام گلم!
ايشاله كه خوبي و خوش!
من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم.
راستي!

يه آلبوم ساختم كه توش عكساي دوستاي دنياي نفيس رو به يادگاري نگه ميدارم! اگه دوس داشتيد عكس عسل نازم رو برام بفرستين تا اونجا قرار بدم بين بقيه بچه ها!


سلام مرسي عزيزم حتما سرميزنم
خاله هانيه
4 مهر 90 11:21
سللام


واي خاله چه ناز بازي ميکني.


چقدر عروسک.


خوش به حالت.


دست مامانم درد نکنه که گزارش لحظه به لحظه ازت ميگيره بعدا ببيني کلي کيف مي کني گلم

بازم عکس بذار يه عالمه.

مامانتم وبلاگ نويس حرفه ايه ها.



مرسي عزيزم
ثمين
4 مهر 90 22:32
شمام با افتخار لينك شديد.عسل جان به جمع دوستان دنياي نفيس خوش اومدي گلم!
مامان آترینا
5 مهر 90 7:46
قربونت برم عسل بانو عسل چشم من شما رو لینک کردم دخمل خشگلم
مامان آریا
5 مهر 90 9:05
عزیززززززززززززم .چقدر شما ملوسی...بوس


مرسي عزيزم
مامان ریحانا
5 مهر 90 11:23
مامان آریا
5 مهر 90 11:42
باعث افتخارمه من شما رو لینکیدم
مامان شینا
5 مهر 90 15:20
چه عسل خوشمزه ای ماشالا با اجازه لینکتون کردم


مرسي عزيزم
شما هم با افتخار لينک شدين
خاله ی امیرعلی
6 مهر 90 11:01
منم بیام باهات بازی کنم عسل بانو جووون؟خوش میگذره ها فدااااااش بشم من خیلی نازه
مامان آترینا
6 مهر 90 22:50
خاک قم گشته مقدس از جلال فاطمه / نور باران گشته این شهر از جمال فاطمه

گر چه شهر قم شده گنجینه علم و ادب / قطره‌ای باشد ز دریای کمال فاطمه . . .

ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر بر عسل خانم مبارک

مرسي گلم












مامان ریحانا
7 مهر 90 1:32
پدرپیرایه جان است، دختر / صفای باغ رضوان است،دختر

تو را در گلشن جان وقت پاییز / بهار سبز قرآن است،دختر . . .

روزت مبارک


مرسي
مامان زهرا نازنازی
7 مهر 90 4:19
__█████____████
___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
_______█

روزت مبارک عزیزم


مرسي گلم

خاله هانيه
7 مهر 90 14:02
عسل جون روزت مبارک.

دخي بلاي ناز نازي.


مرسي گلم

آرزو
10 مهر 90 20:20
ماشاله چه نی نی نازی ایشاله عروس بشی دختر قشنگ
همیشه با لبخند و شاد باشی


ممنون عزيزم


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد