عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

عسل بانو

اولين مسافرت عسل خانوم

1390/6/29 8:50
نویسنده : مامان
701 بازدید
اشتراک گذاری

روز پنج شنبه 24 شهريور من و مامان و بابا و مامان بزرگ و بابابزرگ و دايي و خاله رفتيم شمال هورا اين اولين مسافرت من بود و من خيلي خوشحال بودم مژه البته يه بار هم وقتي يه مرواريد کوچولو تو دل مامانم بودم با مامان و بابا رفته بوديم شمال چشمک و مامان برام توضيح ميداد که چقدر دريا و طبيعت خدا زيباست قلب و اين بار خودم هم ميديدم بغلو مامان اسم منو تو اين سفر گذاشته بود (( دختر دريايي من)) قلب و من هم حسابي خوشحال بودم و اصلا خسته نشدم بغل آخه همه نگران بودند که من تو راه کلافه نشم لبخند و من هم خداروشکر خوب بودم و اصلا اذيت نکردم قلب و همش تو راه واسه خودم آواز ميخوندم و ب ب ب ب ب و م م م م م  ميگفتم که کلي همه ذوق ميکردن زبان

من خيلي چيزاي خوب و زيبايي ديدم و دوست دارم خيلي زياد به مسافرت برم بغل

اولين بار که دريا رو ديدم کلي متعجب بودم و با تعجب به دريا نگاه ميکردم متفکر چشم يه بار هم مامان پاهامو به آب دريا زد و من ميديدم آب به سمت ما مياد و برميگرده که مامان برام توضيح داد که اينها موج دريا هستند و من هم با اومدن موج ها به سمت خودم و با برخوردشون به پاهام کلي ميخنديدم خنده

اينجا هم دارم با تعجب يه دريا نگاه ميکنم

عسل دختر دريايي مامان

اينجا هم با دايي جونم داريم به دريا نگاه ميکنيم قلب راستي دايي جونم هم در بغل کردن من و مخصوصا حرکت با آغوشي خيلي کمک کرد مرسي دايي جون ماچ

عسل و دايي

اينجا هم بغل بابا مهربونم هستم قلبماچ که باز منو برده اون بالاها چشمک

عسل و بابا

يه جاده جنگلي خيلي خوشگل هم رفتيم که اينجا دارم با مامان در مورد اين جاده گفتگو ميکنم چشمک

عسل و مامان

اينجا هم افتادم وسط گلها

عسل گلي و گلها

عسل خانوم گل

عسل خانوم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ریحانه
29 شهریور 90 10:50
همیشه به گردش


مرسي عزيزم
دايي
29 شهریور 90 13:07
خواهش ميکنم قابل شما رو نداشت
خاله هانيه
29 شهریور 90 17:27
سلام خاله جون

خيلي پست خوبي بود

ممنون عسيسم


انشاالله سفرهاي زيادي بري و بياي خاطراتتو برامون بنويسي.



البته از مامان خوبتم بايد تشکر کرد که تو اين راه کمکت ميکنه.




مرسي خاله جون

خاله ی امیرعلی(الهه)
29 شهریور 90 19:39
همیشه به گردش و مسافرت عسل بانو جون
عکساتم خیلی خشگل افتاده
جیگرمی هلووووووووووووو


مرسي عزيزم
بابای یاسمین زهرا
30 شهریور 90 1:41
عسلی واقعا عسلی


ممنون
خاله هانيه
31 شهریور 90 17:22
سلام عسلي تولد هفت ماهگيت مبارک


مرسي خاله جون مهريونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد