عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

عسل بانو

عسل خانوم و سفره افطار

1390/6/6 7:34
نویسنده : مامان
638 بازدید
اشتراک گذاری

 امسال اولین ماه رمضانی هست که من میبینم لبخند پارسال ماه رمضون مثل یه مروارید کوچولو تو دل مامان بودم زبان ماه رمضون و روزه رو خیلی دوست دارم قلب موقع افطار همیشه سر سفره میشینم و چند روزی هست که مامان بهم چایی شیرین میده و من کلی ذوق میکنم نیشخند بابا جونم هم همه روزه هاشو گرفته و مامان هم امسال چون به من شیر میده روزه نگرفت لبخند چند بار هم مهمونی افطار رفتیم خونه مامان بزرگ و بابا بزرگ هام که کلی کیف داشت و همه سر سفره افطاری دور هم بودیم هورا خدا جونم ایشالا همیشه خودم و مامان و بابام و همه عزیزان سالم و سلامت باشیم قلب 

عسل خانومي و سفره افطاري

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نوژا
13 شهریور 90 9:09
واي اگه به جاي عسل نوژاي من بود اينموقع ديگه سفره افطار وجود نداشتبه ما هم سر بزنيد


امان از دست اين فسقليا!
سفره افطار ما هم با مدد از هنر فتوشاپ سرجاش مونده !!!!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد