عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

عسل بانو

اولین نی نی که دیدم

1390/5/10 10:53
نویسنده : مامان
782 بازدید
اشتراک گذاری

پنج‌شنبه‌عصر ٦‌مرداد‌با مامان و بابا رفتیم مهمونی  وقتی رسیدیم نی‌نی اونا که یه آقاپسر هم بود خواب بود  اولش که رسیدیم من کمی به مامان چسبیدم ولی کم کم یخم باز شد و منتظر شدیم تا نی نی رو ببینیم  وقتی نی نی بیدار شد مامانش آوردش اتاق و من با تعجب زل زده بودم به نی نی و نی نی هم با تعجب زل زده بود به من یه کم بعد من شروع کردم به غش غش خندیدن  و حسابی از دیدن یه آدم کوچولو مثل خودم ذوق کرده بودم و فقط میخندیدم  و نی نی هم با تعجب منو نگاه میکرد و  صدای آآآآآآآآآآآ و اوووووووووووووووو در میاورد و من بیشتر میخندیدم  مامان و بابا ها هم کلی ذوق کرده بودن و میخندیدن  تازه بابا میگفت احتمالا عسل فکر میکنه این یه عروسکه  ولی من میدونستم اون یه نی نی کوچولو مثل منه و خوشحال بودم یه کوچولویی مثل خودم رو دیدم  خلاصه که اولین دوستمو پیدا کردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

منا مامان درسا
10 مرداد 90 10:55
سلام خوبید؟ وای عسلیتون چقدر ناز و تپلیه ایشالا که بزرگ بشه خانمی بشه عروس بشه خدا حفظش کنه
khaleh hanieh
14 مرداد 90 16:20
ishalah hamishe bekhandi.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد