عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

عسل بانو

شیرین کاریهای عسل

1390/5/10 0:48
نویسنده : مامان
517 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه عصر ٤ مرداد با مامان و بابا رفتیم خرید   تا یه اسباب بازی بخریم برا یه نی نی که روز ٥ شنبه  میخواستیم بریم مهمونی خونشون که البته از من چند ماهی بزرگتره  وقتی وارد مغازه شدیم من با دیدن اون همه چیزای رنگی و اسباب بازی سر ذوق اومدم و شروع به آواز خوندن با روش خودم کردم   یعنی آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ   و با ذوق و شوق همه جارو نگاه میکردم  تا این که رفتیم سمت اسباب بازیا  من هم تو بغل بابا بودم  مامان هم داشت اسباب بازیارو بررسی میکرد و صدای یکیشونو درآورد که من دیگه از آواز خوندن دست برداشتم و شروع کردم با صدای بلند خندیدن  مامان و بابا هم که کلی از خنده های من ذوق کرده بودن و هی دونه دونه اسباب بازیارو به من نشون میدادن و آقای مغازه دار هم که حسابی ذوق کرده بود با مامان و بابا همکاری میکرد و خلاصه این خنده های من باعث شد مامان و بابا هم از ذوقشون جوگیربشن و واسه من هم یکی از اون آویزهای موزیکال رو بخرن  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

khaleh hanieh
14 مرداد 90 16:21
moosh bokhoradet khale ke inghad zogh mikoni.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد