عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

عسل بانو

عسل زبر و زرنگ

1390/4/4 16:55
نویسنده : مامان
578 بازدید
اشتراک گذاری

٢٤ خرداد بود که مامان من رو رو تخت خودشون گذاشته بود و من داشتم  بازی می کردم    و آقو آقو چشمک میگفتم و مامان یه چند دقیقه از اتاق بیرون رفت و من در یک حرکت جالب و جدید به روی شکمم چرخیدم و یه دستم زیرم بود و با آرامش با ملچ و مولوچ داشتم اون یکی دستم رو میخوردم  نیشخند که مامان سررسید و از ذوقش من رو بغل کرد بغل و کلی ذوق کرد و میخندید لبخند بعد هم فوری این هنرنمایی جدید منو به بابا و بعد مامان بزرگ و خاله گزارش داد هورا اون ها خیلی خوشحال شدن قلب  و شب هم یه بار دیگه چرخیدم لبخند 

حالا مامان هر روز منتظر میشینه تا من بچرخم منتظر و من هم افتخار نمیدم نیشخند البته تا روی پهلو چرخ میزنم مژه البته به زودی این کار و حرفه ای یاد میگیرم و هی میچرخم تا مامان خوشحال شه ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سارا
5 تیر 90 21:14
سلاااام عزیز خاله من قربون اون حرکات قشنگت برم جیگملم عزیززززم ممنون بابت لینک
خاله هانيه
6 تیر 90 19:06
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد