عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

عسل بانو

روز مادر

1390/3/31 9:18
نویسنده : مامان
644 بازدید
اشتراک گذاری

٣ خرداد روز ولادت خانم فاطمه زهرا (س) و روز مادر بود لبخند امسال اولین سالی هست که مامان من مامان شده لبخند وبرای همین خیلی خیلی خیلی خوشحال هست قلب و انشاا... خداوند همه مامان هارو واسه بچه هاشون و بچه هاشونو واسه ماماناشون حفظ کنه بغل

امروز هم بابا و مامان به مامان بزرگام زنگ زدند و روز مادر رو از طرف من و خودشون تبریک گفتن و انشاا... همیشه سالم باشن

بابا هم کادو گرفته بود و از طرف من و خودش به مامان دادیم که کلی ذوق کرد و مامان بزرگ و خاله هم چون امسال اولین سالی هست که مامان مامان شده چشمک بهش تیریک گفتن و کادو دادن قلب ماچ

این شعر زیبا و قدیمی هم تقدیم به وجود سبز همه مامان ها :

 

گویند مرا چو زاد مادر پـسـتـان به دهان گرفتن آموخت

شب ها بر ِ گاهواری من بیدار نشست و خفتن آموخت

دستم بگرفت و پا به پا برد تا شیوه ی راه رفتن آموخت

یک حرف و دو حرف بر زبانم الـفـاظ نهاد و گفتن آموخت

لبخند نهاد بر لـب مـن بـر غـنچه ی گل شکفتن آموخت

پس هستی من ز هستی اوست تا هستم وهست دارمش دوست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد