عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

عسل بانو

عسل جان به خانه خوش آمدی

1390/2/12 17:28
نویسنده : مامان
1,494 بازدید
اشتراک گذاری

امشب یعنی اولین شبی که من خونه اومدم یه جشن کوچولو خانوادگی با حضور مامان بزرگ ها و بابا بزرگ ها و خاله و دایی و عمو به مناسبت ورود من داشتیم لبخند و همه خیلی شاد و خوشحال بودند و بابا بزرگ یه کیک خوشگل خریده بود و شام هم مهمون بابابزرگ بودیم البته من که هنوز نی نی هستم و شیز مامان جونم بهترین شام برا منه چشمک خنده 

خلاصه بعد خوردن شام ، شب کیک رو بریدیم و کلی همه ذوق میکردن و مامان هم با وجود درد زیادی که هنوز به خاطر بخیه هاش داشت از ذوقش از جاش بلند شد و اومد کمی کنار مهمونها نشست و من هم تو بغلش بودم و کلی همه به من کادو دادند و عکس گرفتیم و فیلم انداختیم که دست همگی درد نکنه و انشاا.... سالهای سال سالم و شاد در کنار هم باشیم قلب 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زينب عشق مامان و بابا
14 اردیبهشت 90 14:03
عسل جون خيلي با مزه هستي شما مامان و بابا حسابي بايد مواظبت باشند از طرف ما عسل رو ببوسيد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد