عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

عسل بانو

تولد بابا و دایی

1391/10/10 18:27
نویسنده : مامان
933 بازدید
اشتراک گذاری

سوم دی هم تولد بابا و دایی بود قلب آخه بابا و دایی تاریخ تولدشون تو یه روزه مژه ما هم شب کیک خریدیم و رفتیم خونه مامانی اینا تا اونجا هم برای بابا هم دایی تولد بگیریم بغل منم کلی ذوق کردم بازی کردم لبخند کیک رو هم مثل همیشه دوست داشتم دست بزنم بهش نیشخند راستی نمیدونم چرا کیکشون شمع نداشت تا من فوت کنم سوال انشالا دفعه بعد باید سن هر دوشون رو جمع بزنیم و به عددش شمع بگیریم نیشخند

بابا و دایی تولدتون مبارک قلب

بابا و دایی تولدتون مبارک انشالا ۱۲۰ ساله بشین هر دوتون

بعد هم کادو دادیم و کادو گرفتیم و خلاصه کیک خوردیم و دست زدیم و تولد مبارک گفتیم چشمک منم یه لیوان به بابا کادو دادم که عکس خودم و بابا روش بود بغل

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
11 دی 91 9:29
مبارک باشه. همیشه به شادی


ممنون عزیزم
مامان آنیسا
12 دی 91 1:03
عزیزم مبارک باشه تولد بابایی و دایی جون مهربونت چه کادو جالبی به بابایی دادی میدونم خیلی دوسش داره و برای همیشه یادگاری از این تولد براش میمونه آفرین خانمی


مرسی عزیزم
زهرا
17 دی 91 2:54
مبارکه، به وبلاگ ما هم سری بزنید خوشحال میشیم .منو بچم فداتون


مرسی. حتما سر میزنم. خدا نکنه عزیزم. انشالا زنده باشین ۱۰۰۰سال
مامان یلدا و سروش
23 دی 91 22:59
با کلی کلی تاخیر تولدشون مبارک. انشاالله همیشه شاد باشید و خوشبخت


ممنون دوست عزیز
مهسا مامی کیارش
29 دی 91 23:11
عسل جون تولد بابایی و دایی جونت مبارک

امیدوارم سایه پر مهر و محبت بابا و مامان همیشه بالا سر عسل جون باشه


ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد