عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

عسل بانو

22 ماهگی عسل و یلدا 1391

1391/10/2 10:03
نویسنده : مامان
1,304 بازدید
اشتراک گذاری

یلدا مبارک

عسل و یلدا ۹۱

امسال دومین یلدای من بود لبخند یه جورایی هم سومین یلدا چشمک چه جوری سومی؟ سوال خوب معلومه دیگه یلدا ۸۹ دو ماه مونده بود تا تولدم نیشخند در نتیجه یه جورایی حضور داشتم زبان امروز ۲۲ ماهه هم شدم و کلی بزرگتر بغل

شب رفتیم خونه مامانی اینا و مامانی هم برام کادو داد و من با ذوق و شوق شروع به باز کردنش کردم و دیدم یه شنل قرمز خیلی خوشگل کفشدوزکی با یه کلاه قرمز هست که مامانی خودش برام بافته و قراره بشیم مامان بزرگ و شنل قرمزی که قصه مورد علاقه من و مامانیه و همیشه میریم خونشون برام تعریف میکنه قلب مرسی مامانی خیلی خوشگله و میدونین که منم عشق لباس مژه تازه از یه چیزی خوشم بیاد دیگه درش هم نمیارم نیشخند

عسل شنل قرمزی

بابایی هم چندروز قبل اومدن خونمون و کادو تولد مامان و بابا و آجیل و شیرینی و یه لباس خوشگل برای یلدا به من کادو دادن مرسی بابایی قلب

راستی صبح هم که با مامان و بابا رفتیم خرید مامان هم برام النگو رنگی رنگی و انگشتر صورتی و گل سر خرید و کادو داد و رفتیم یه پاساژ که یه عالمه عروسک و اسباب بازی داشت و من کلی ذوق کردم و تو ویترین یه مغازه عروسک یکی از کارتون های محبوبم رو دیدم و شروع کردم به ذوق کردن بغلعسل:این چیه؟ اییییییی عسل . اییییی یعنی مال منه !!! عروسک باب اسفنجی و بابا هم باب اسفنجی رو برام کادو خرید و کلی ذوق کردم نیشخند

خلاصه شب هم آجیل و میوه و شیرینی و انار و لبو و هندونه خوردیم که این ها همه خوراکی های مخصوص شب یلدا هست و البته هندونه خیلی خوشمزه تر و شیطونی هم داشتیم که خودم بودم و یه ثانیه هم آروم واینستادم که مامان بتونه یه عکس صاف از من بندازه چشمک انقدر بالا و پایین پریدم و پشت سرهم میگفتم این چیه؟! اصلا اون شب خیلی هیجان زده شده بودم. خیلی زیادا بیشتر از همیشه خیلی شلوغی کردم نیشخند

مامانی هم به سفارش مامان زحمت کشیده بودن و یه دامن سبز بافته بودن و به من دادن که با لباس و جوراب قرمزم ست بشه و بشم هندونه شیرین عسلی شب یلدا زبان

هندونه عسلی

این عکس بالا نتیجه تلاش کل اعضا خانواده هست که از پشت دوربین کلی من رو مشغول کردن و من یه ثانیه فقط نشستم رو به دوربین بغل

والا بعدش اینطوری بودم و دایی هم بادیگارد من در اطراف میز بود نیشخند

عسلی بلا

اصلا الان یکی از مکان های مورد علاقه من بالایه میزه خیلی دوست دارم انقدر کیف میده تازه روش بدو بدو کنم و مامان و بابا هم اینطوری بشن تعجباسترسابرو

کی دیگه از کارهای شب یلدا حافظ خومی هست که بابا زحمتش رو کشید و برامون یه فال گرفت و گوش کردیمقلب

اینجا هم دیگه اوج ذوق زدگیم بود

عسل ذوق زده

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان محدثه
1 دی 91 17:17
یلدات مبارک عزیزم


ممنون یلدا شما هم مبارک
خاطره
1 دی 91 18:28
22ماهگی عسل جونم مبارک

یلداتون هم مبارک


ممنون یلدا شما هم مبارک
مامان انیسا
2 دی 91 11:52
عزیزم ایشالا به شادی 100 تا یلدا رو سپری کنید عکسها هم عالی بود عزیزم


ممنون عزیزم انشالا برای شما هم ۱۰۰ یلدا با سلامت و شادی
مامی طاها
2 دی 91 14:28
درود
با اولین پا نهادن به دنیای انسانهای روی زمین به روزم
بیا و در جشن تولد من تو هم مهمان باش
منتظر قدم رنجتون هستم
بدرود



تولدت مبارک. چشم انشالا میایم و سرمیزنیم
مامان ریحان عسلی
2 دی 91 17:17
سلام
یلداتون مبارک البته با تاخیر ایشالا همیشه شاد و لبتون خنودن باشه
ای وروجک اون بالا چیکار میکنی ؟
دست مامان بزرگتم درد نکنه تا شنلتو دیدم یاد شنل قرمزی افتادم
خصوصی


سلام. ممنون عزیزم. بله شنل قرمزی شدم دیگه
مامان یاسمین زهرا
3 دی 91 14:54
یه بوس خوشگل برا عسل خانومیلدات مبارک


ممنون عزیزم
مامان شراره
5 دی 91 1:03
اي جانم عسل بانوي شيرين.چقدر ماه شدي ماشالله.يلدات مبارك خوشگل خاله


ممنون عزیزم
سمیرا
6 دی 91 17:34
ای جان چه شنل خوشگلی چه دخمل خوردنی و نازی یلدات مبارک باشه عزیزه دلم


خیلی ممنون یلدا شما هم مبارک
مامان آرینا موفرفری
6 دی 91 21:24
_________*___*___*__*_______******
__________*___*__*________**:::::::*
______________*__*_______**:::::::::*
_______________*__*_____**::::::::::*
________________*__*___*::::::::::::*
_________________*_*__*:::::::::::::*
_____**********____##*:::::::::::*
___**:::::::::::::::::: ^^*:::***:::*
__**:::::::::::::::::::^^^**::::::::::::*
___**:::::::::::::::::::::^^ ^*::::::::::::*
_____**::::::::::*:::::*^^*::::::::::*
__________****::::::::::::^*********
____________**::::::::::*
___________**:::::::*
_______.oº º .******
……O º *
*.°
º
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o° °O
عسل جون ماشااله هرروز خوشگتر و نازتر می شی عزیزم.


مرسی خانومی لطف دارین
مامان ثنا و ثمین
7 دی 91 13:44
الهی الهی.ماشااله چقدر خوشمزه شدی تو این لباس قرمز.بخووووولمت


ممنون
مامان ملیکا
9 دی 91 10:13
سلام
خوشحال شدم اومدید به وبلاگمون
عسل جون لینکمون شد


سلام عزیزم من هم با افتخار شما رو لینک میکنم

مامان فاطیما نفس
11 دی 91 1:02
ماشاا... عزیزم چقدر تو این لباسا ناز شدی


مرسی
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
11 دی 91 9:30
22 ماهگیت مبارک خوشگل خانم. دیگه چیزی نمونده به دوسالگی فرشته کوشولو. ماشااله بازم مثل همیشه خوشگل خوشگل خوشگلی


مرسی خاله مهربونم بوس برای یاسمین زهرا جون و خاله گلش
کیارش
23 دی 91 11:44
عسلم 22 ماهگیت مبارک
ماشالله دخمل نانازی دارین خدا حفظش کنه
جزءلینک های کیارش قرارش دادم البته بااجازه


ممنون و مرسی از لطفتون. خواهش میکنم منم شما رو لینک کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد