عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

عسل بانو

اولین برف سال 91

1391/9/25 22:30
نویسنده : مامان
877 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ٢٥ آذر عصر با مامان رفتیم بیرون تا کمی برف بازی کنم لبخند خیلی ذوق زده شدم از دیدن برفهامژه البته صبح از پنجره برف رو تماشا کرده بودم و کلی گفته بودم این چیه؟ سوال البته  پارسال هم برف دیده بودم و بازی کرده بودم ولی خوب امسال بزرگتر شدم و بیشتر ذوق کردم بغل

این اولین برف امسال بود که از شب قبل شروع به باریدن کرد و امروز هم تو یه ساعت هایی بارید و هوا کلی سرد بود .

مامان هم عصر کلی لباس تنم کرد و رفتیم برف بازی انقدر تو برفها پریدم ، شیرجه زدم، رو برفا دراز کشیدم! و گلوله برفی درست کردم نیشخند که نگو!!!!چشمک مامان هم متعجب شده بود از این همه هنرنمایی های من تعجب

عسل ذوق زده!

عسل بلا!

عسل و برف بازی

خلاصه کلی شلوغ بازی کردم و بعد کمی رفتیم جلوتر و من  اول نمیرفتم. آخه فکر میکردم فقط اینجا برف داره بعد که جلوتر رفتیم دیدم به به همه جا  پر از برفه و با خیال راحت رفتیم جلو زبان

عسل و برف بازی

عسل خانوم

اینجا ها هم دیگه به اوج ذوق زدگی رسیدم :

عسل در برفها شنا میکند!!!!!

عسل و برف

هوا هم کم کم تاریک و سرد شد و مامان گفت: عسل دیگه بریم خونه یخ زدیم لبخند منم گفتم: نه ابرو خیلی جدی. آخه تازگیا کاری که نخوام انجام بدم میگم نه چشمک بعد هم گفتم نه نه نه و بعد که مامان اصرار کرد راهکار نهایی مو نشون دادم که چی باشه؟  خوب معلومه: گریه خلاصه مامان گفت بریم بالا یه چیزی بخوریم و استراحت کنیم . خیس هم شدی . خلاصه اومدیم خونه و من شیر خوردم و دوساعت  خوابیدم خواب 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

هیراد و عمه لیلاش
26 آذر 91 0:18
سلام به دوست جونی عزیزم
یه خواهش کوچولو از شما دارم
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها شرکت کردم
ممنون میشم که به عکس من رای 5 امتیازی بدید
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید




سلام. من رای دادم انشالا برنده بشین
زهرا
26 آذر 91 12:27
عسل بانو واقعا عسله خدا حفظش کنه


ممنون عزیزم


مامان یاسمین زهرا
26 آذر 91 13:43
به به برف بازیییییی



مامان ریحان عسلی
26 آذر 91 19:30
سلام
ای جون خوش گذشت عسل جون سرما نخوری یه وقت


سلام مرسی خیلی خوب بود. نه مامان انقدر لباس تنم کرده بود نمیتونستم تکون بخورم
مامان ملینا
30 آذر 91 11:47
روی گل شما به سرخی انار ، شب شما به شیرینی هندوانه ، خندتون مانند پسته و

عمرتون به بلندی یلدا . شب یلدا مبارک . . .


مرسی عزیزم. شب یلدا شما هم مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد