عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره

عسل بانو

عسل و مسافرت شمال-چمستان(3)

1391/9/11 12:44
نویسنده : مامان
1,003 بازدید
اشتراک گذاری

خلاصه بعد داستان بع بعی ها سوار ماشین شدیم ومنم تو راه کمی خوابیدم خواب و خستگیم دررفت بغل بعد که بیدارشدم دیدم وسط یه جاده درختی و قشنگیم که اسمش لاویج بود و خیلی زیبا بود و کلی عکس انداختیم لبخند

جاده لاویج

بعد هم برگشتیم  و اومدیم سمت اول جاده که جا برای نشستن و راه رفتن بود و اونجا کلی بازی کردیم.  بابا هم با همکاری مامان و خاله مامان کباب درست کردن و من هم حسابی گرسنه بودم و نوش جان کردممژه چون روز قبل خوب غذا نخورده بودم! و امروز گرسنه بودم و مامان هم خوشحال شد که من غذامو با اشتها خوردم قلب

عسل در حال نوش جان کردن کباب

 

 اونجا کلی وسایل بازی تاب وسرسره بود که بارون اومده بود و خیس بودن. ولی من اصرار داشتم سوار شم !ابرو در نتیجه یه تاب خشک ‍یدا کردیم و کلی تاب بازی کردم و همش میگم : بازی بازی بازی زبان اینجا هم سوار قطار شدم چشمک

عسل و قطار سواری

تازه اسب هم دیدم البته من کلی ذوق کردم و با صدای بلند صداشون میکردم ومیگفتم : اَبس!نیشخند فرداشم مامان ‍رسید عسل چی دیدی؟ گفتم :اَبیس زبان 

عسل ذوق زده از دیدن اسب

فهمیدم اسب ها خیلی مهربونن فرار نمیکردن ! حمله هم نمیکردن! خیلی هم خوب بودن. تازه یه اسب کوچولو هم بود. که وایستاده بود کنار و مامانش رو نگاه میکرد ما که عکس انداختیم تموم شد بدو بدو اومد ‍یش مامان اسبش! خیلی جالب بود. منم میگفتم: نی نی مامان اَبس بوس یعنی اسب نی نی اومد نزد مامانش و هم رو بوس کردن ماچ

عسل و اَبس

هوا که تاریک شد برگشتیم ویلا .

صبح هم از حیاط ویلا انار چیده بودیم و شب که رسیدیم ببسی انار ها رو برام  ماهی کرد و منم با ذوق و شوق خوردمنیشخند 

 

عسل جون

شب هم 11 حرکت کردیم سمت خونه و ساعت ۳ نصفه شب! رسیدیم لبخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان طاها
11 آذر 91 11:57
سلام عسل بانو
خوبی خانومی
چه جوجه کبابی میزنی به به
چه خوش میگدره بهش



سلام ممنون
مامان آریا
11 آذر 91 23:53
سلام عزیزم...
ایشالله همیشه به سفر و شادی...
عکسها خیلی قشنگ و خاطره انگیزه...
معلومه که به این پرنسس کوچولوی خوشکل خیلی خوش گذشته...
عکسی که با اسبها هست خیلی کنجکاوی عسل جون با مزه ست
بووووووووووووووووس


سلام دوست خوبم. ممنون . انشالا برای شما هم همیشه به خوشی و سفر.
مامان فاطیما بانو
12 آذر 91 10:38
سلام مامانی
چه عکسای خوشگلی،انشاا... همیشه همینقدر خوشحال باشی دختر ناز


سلام. ممنون عزیزم

مامان مبینا
12 آذر 91 21:18
چقدر من سفرنامتون رو دوست دارم با این عکس های خوشگل عسل بانو


مرسی عزیزم





مامان یلدا و سروش
12 آذر 91 22:44
سلام ممنون از حضورتون. همیشه بگشت عزیزم. عسل بانوی خوشگلتون رو ببوسین


سلام. ممنون عزیزم


خاله خاطره
14 آذر 91 17:09
بعد میام و می خونمتون


خوشحال میشیم عزیزم
مامان یاسمین زهرا
14 آذر 91 17:42
عزیزم کشته اون لپای گل انداختتم


زنده باشین. ببوسین یاسمین زهرا ناز رو
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
16 آذر 91 8:07
نازی خوشگله. دلم میخواد بخولمت



ازاده مامان هانا
17 آذر 91 14:21
الهی من دور این دختر بگردم چقدر بزرگ شدی خالههه
قربون ابس گفتنتتتتتتتت
دوستت دارم خیلیییییییییا


زتده باشین ممنون دوست عزیز هانا جون رو ببوسید
مامان ملینا
18 آذر 91 9:19
عسل خانم همیشه تو سیر و صفا،همیشه خوش باشی در کنار مامان مهربون و بابات .دوستت دارم .


ممنون خاله مهربون بوس برا ملینا جون خوشگل.

مامان ریحان عسلی
18 آذر 91 9:36
سلام
همیشه به گردش عزیزم از عکس ها معلومه که حسابی خوش گذروندی
کباب و انارم نوش جونت
رمزو براتون تلگراف زدم


سلام. ممنون .

مرسی بابت رمز
مامان فندق جون
19 آذر 91 8:53
سلام دوست عزیز

عکسای دخترم و گذاشتم تو وبلاگش

زود بیا ببین و نظر هم فراموش نشه



سلام. چشم میام میبینم عکسهای گلتون رو
سنا
21 آذر 91 9:35
عسل مثل اسمت شیرینی


مرسی
مامان ملینا
22 آذر 91 9:07
__________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........


حتما میام سرمیزنم
نرگس
23 آذر 91 16:57
˙·٠•●♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙

سلام دوست عزيزم

__̴ı̴̴̡̡̡ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡l_ ̡͌l̡̡̡ ̡͌l̡_..

لانه‌اي ساخته‌ام با گل ياس سفيد

در فراسوي بهار، من ترا مي‌خوانم تا به لطف

قدمت اين دل كوچك من گل به دامن بشود

در انتظارم

با گل حضور خود محفل آراي خانه با صفاي من باشيد.

˙·٠•●♥ ♥●•٠· ˙·٠•●♥ ♥●•٠· ˙·٠•●♥ ♥●•٠· ˙·٠•●♥ ♥●•٠·



حتما میام به وبلاگ هنرمندانه و زیباتون سرمیزنم
مامان آنیسا
24 آذر 91 0:51
همیشه به گشت خانم خانما عکسها هم خیلی قشنگ بود


ممنون

بابای ارشیا
25 آذر 91 18:57
ماشالله خدایی خودشم مثل اسمش شیرینه


ممنون
شیرین بانو مامان موژان و علی
12 شهریور 92 0:34
الهی که همیشه شاد و سرزنده باشید



niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد