عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

عسل بانو

عسل و آب

1391/5/24 11:51
نویسنده : مامان
714 بازدید
اشتراک گذاری

من عاشق آب بازی هستم قلب البته بهتر بگم هر چی توش آب باشه من اون رو خیلی خیلی دوست دارم   مثلا مامان یکی دو تا شعر میخونه که توش آب هست و من میام جلو مامان و دست میزنم و میگم آپ! و خودمو تکون میدم اون وقته که مامان شروع به خوندن میکنه و منم که کلی ذوق میکنم و نانای نانای میکنم  بعد شعر مامان تموم شه دوباره آپ آپ میکنم ! من که خسته نمیشم و ١٠٠ بار هم مامان بخونه دوست دارم ولی خوب مامان فوقش ١٠ بار بخونه نیشخند بعد مشغول یه بازی و کار دیگه میشیم بغل

یکی از شعرامون که مامان با آهنگش میخونه:

رو رو با قایق در مسیر  آب

رو رو با قایق در مسیر  آب

پارو زن شادی کن پاروزن شادی کن زندگی زیباست

اون قسمتش که آب داره من خیلی دوست دارم قلب 

شعرهای دیگه هم داریما چشمک اونارم خیلی دوست دارم بغل

یکی دیگه از آب های مورد علاقم که دیگه خیلی دوست دارم آب دادن به گل هاست لبخند آب پاش رودستم میگیرم و گلدون ها و خودم و همه جا رو آبیاری میکنم و با ذوق به گلدون ها اشاره میکنم و میگم دَرگ زبان آپ مژه مخصوصا تراس خونه مامانی اینا و تراس پر گل و زیبای خاله مژه 

و همین طور خونه مامانی اینا که ورودی از حیاطه و من از کوچه خونشون رو شناختم و زود میدوم میام سمت در و هنوز در باز نشده میگم : آپ ... هانی .... آپ .... هانی . یعنی با خاله تو حیاط آب بازی کنم بغل خلاصه ورودی خونه مامانی اینا خودش داستانیه ها نیشخند یه وقت ها شب که داریم برمیگردیم خونه چون من تا حیاط و شیر آب رو ببینم باید آب بازی کنم و اگه نشه داد و بیداد راه میندازم گریه مامان و بابا من رو از پارکینگ میبرن بیرون تا مثلا من متوجه نشم و یادم بره آب بازی متفکر ولی تا سوار ماشین میشیم من شروع میکنم به داد و بیداد و آپ آپ و هانی هانی کردن ابرو 

اینم چند تا از عکس هام در حال آب بازی:

به به چه کيفي داره هم به برگ ها آب ميدم هم به خودم هم آب ميخورم نیشخند

عسلي در حال آبياري عسل!

عسل: دَ رگ قلب 

عسل کوچولو

اينجا هم که ديگه کلي ذوق زده هستم بغلنیشخندقلب

عسل ذوق زده از آب بازي

اينجا رم خيلي دوست داريم يه روزايي با مامان ميريم پياده روي اينجا و اسم اينجا رو گذاشتيم آبشار نياگاراي عسل ! خنده

عسل و آب

انقدر ذوق ميکنم و بدو بدو ميکنم که مامان موفق نشده يه عکس صاف و شفاف از من بندازه تازه اينا بهتريناشه !

عسل و آبشار معروفش!

 

 

ديگه اين که يه وقت ها هم هوس فيلم هاي دوربين و موبايل رو که توش آب بازي داره ميکنم و موبايل و يا دوربين رو ميارم ميدم مامان يا بابا و انقدر ميگم آب تا فيلم مربوط به آب بازيام رو برام بزارن و من ذوق کنم مژه

حمام و آب رو هم دوست دارم قلب

خلاصه اين که  وقتي ميگم آب مامان يا بابا بايد خودشون تشخيص بدن که منظور چيه؟ سوال

شعر بخونن؟! آب بازي کنيم؟! فيلم ببينيم؟!گل آب بديم؟! يا همه اين کارها رو با هم انجام بديم تعجبنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سمیرا
24 مرداد 91 15:16
ای جونمممممممممممممممممم چه موشه این ناناز خانوم




مامان ثنا و ثمین
29 مرداد 91 2:51
ای جونم که عاشق اب بازی هستی عسیسم
عیدتون هم مبارک باشه


عيد شما هم مبارک نماز و روزه ها قبول

خاله ي اميرعلي
29 مرداد 91 15:10
عيد فطر روز چيدن ميوه هاي شاداب استجابت . این عید سعید بر شما و خانواده محترم مبارك باد


ممنون دوست خوب. عيد فطر براي شما و خانواده محترمتون هم مبارک. نماز و روزه هاتون قبول

مریم مامان عسل
1 شهریور 91 7:50
ای جان ای جان!
خاله قربون شیطونیات!
عسل منم آب بازی خیلی دوست داره. مخصوصا دوش و استخر.
هزار هزار ماشالله که تو چقدر خوشگل و شیرینی عسلی!


خدانکنه هزار سال زنده باشين. ممنون. بوس براي عسل ناز
مامان آریا
3 شهریور 91 0:08
عسلی خیلی ناز و شیطون هستی
مامانی از طرف من یه ماچ ابدار بکن این جوجو رو


ممنون عزيزم
آرزو مامان عسل
3 شهریور 91 15:53
عزیز دلم با اون لغت نامه ات الهی که همیشه شاد و سالم باشی راستی عسل منم یه هفته از شما گلم کوچیکتره


ممنون به ما سرزدين. انشالا 120 سال کنار عزيزانش زنده باشه عسل جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد