عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

عسل بانو

ما اومدیم

1391/5/8 14:20
نویسنده : مامان
687 بازدید
اشتراک گذاری

ما اومدیم بعد یه غیبت کوچولو مژه تو این مدت که من و مامان کمتر فرصت میکردیم به اینترنت بیایم من خیلی کارهای جدید یاد گرفتم و همچنین کلی هنرنمایی جدید نیشخند که مامان قراراه تند و تند اونا رو برام اینجا البته از زبون خودم زبان بنویسه لبخند وسعی میکنیم چیزی از قلم نیفته چشمک

و همچنین مرسی از دوست های وبلاگی مون ،  مامان های مهربون و نی نی ها و کوچولوهای نازشون که این مدت به ما سرزدن و نظر گذاشتن ماچ ما هم سعی میکنیم این چند روزه بهشون سربزنیم که کلی دلمون تنگ شده قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ثنا و ثمین
9 مرداد 91 1:54
سلام.به به خوش اومدی گلم.جات خالی بود.کجا بودی؟
ازین به بعد زود زود بیا و شیرین کاریهای عسل خانوم رو بگو ما هم ذوق کنیم


سلام. مرسي. ممنون به ما سرزدين. بوس برا ثنا جون و ثمين جون
مامان شراره
9 مرداد 91 2:09
سلام شيرين خودم.خوبي عزيزم
چقدر خوشحالم كه دوباره با مامانت وقت كرديد وبعداز غيبت طولاني برگشتيد
منتظريم كه از كارهاي جديدت برامون بنويسي شيرين بانو


سلام. ما هم خوشحاليم که شما دوستان خوب رو داريم. بوس برا عسل خوشگل شيرين
مامان زهره
9 مرداد 91 10:19
سلام عزيز دلم خوش اومدين؟كجا بودين ما كه حسابي دلمون تنگ شده بود.بوس بوس بوس براي عسل جون


سلام. ممنون دوست خوب. دل ما هم براي شما تنگ شده بود
مامان زهره
9 مرداد 91 10:20
عزيز دلم اول از همه روزه كله گنجشكي عسل جونم مبارك.بعد طاعاتتون قبول باشه .دوستتون دارم.


مرسي. عبادات شما هم قبول و التماس دعا
مامان ملینا
10 مرداد 91 0:57
سلام عزیزم چه عجب تشریف آوردین دلمون براتون تنگ شده بود.ممنون که بهمون سرزدین .پس عکسای جدید کووووو؟


سلام دوست خوب.دل ما هم براي شما تنگ شده بود. ممنون. چشم به زودي ميزارم
زهره مامان هلیا
10 مرداد 91 18:03




خاله ي اميرعلي
25 مرداد 91 7:27
سلام خانومي
همچين غيبت كوچولو هم نبوداااا
دوستم من متاسفانه نتونستم همه ي مطالب رو بخونم فقط نگاهي به عكسهاي عسل بانو جون كزردم كه خيلي دلم براش تنگ شده بود لغت نامش رو هم خوندم ماشالله به دخمل شيرين زبون
در اسرع وقت ميام كل مطالب رو ميخونم چون اوضاع هنوز مشخص نيست چي ميشه ميترسم و پشت كامپيوتر زياد نميتونم بشينم معمولا تو حياط ميشينيم
برامون دعا كن تا زودترر از اين پس لارزه ها رهايي بيابيم


سلام دوست خوبم و ممنون که به ما سرميزنين. مرسي از مهربونياتون.انشالا هميشه در سلامتي و آرامش کامل باشيد

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد