عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره

عسل بانو

مسافرت های من وقتی تو دل مامان بودم

1389/11/16 12:58
نویسنده : مامان
960 بازدید
اشتراک گذاری

اولین سفری که ما رفتیم۱۰/۴/۸۹ به همدان بود و با مامان و بابا و بابابزرگ و خاله جون و دایی جون رفتیم اون موقع من خیلی کوچولو بودم و مامان هنوز مطمئن نبود که من وروجک تو دلشم ولی خیلی دوست داشت که اینطور باشه و این طور هم بود  خیلی خوش گذشت و واقعا جای تماشایی بود و در دو روز که آنجا بودیم خیلی جاهی تاریخی و زیبایی دیدیم و قشنگ ترین اونها غارعلیصدر بود که بزرگترین غار آبی جهان هست و به قول مامان که میگه: ما باید تمام ایران را ببینیم تا همیشه یادمان باشد چه سرزمین با اصالتی داریم  مامان یه عکس قشنگ به عنوان نمونه از غارعلیصدر میزاره 

۸۹/۸/۲۵ هم با مامان و بابا رفتیم شمال. بابا هم حسابی مواظب بود و آروم رانندگی میکرد تا مامان خسته نشه و من هم اذیت نشم. خیلی سفرخوبی بود و خوش گذشت کلی هوای خوب خوردیم و کنار دریا قدم میزدیم و به دریای زیبا نگاه میکردیم. عصرها هم لب دریا مینشستیم و غروب پاییزی دریا رو نگاه میکردیم با موج های آرام دریا. امسال هوا زیاد سرد نیود و دریا آروم بود و بابا میگفت انشاا.... در سفر بعدی دیگه واقعا سه تایی (انشاا...) میایم شمال  اینم یه عکس خوشگل دریا:

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نی نی ناز
17 بهمن 89 11:02
خدا عسلت رو برات نگه داره.
مامان زهرا نازنازی
20 بهمن 89 3:00
امیدوارم همیشه در پناه حق سلامت و شاد باشید
مامان زهرا نازنازی
20 بهمن 89 3:01
ممنون از حضوره سبزتون . شما هم به جمع دوستان ما اضافه شدین .
مامان زهرا نازنازی
21 بهمن 89 1:31
سلام ممنون از ان همه لطف شما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد