عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

عسل بانو

تولد مامان

1390/9/26 7:00
نویسنده : مامان
957 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جونم تولدت مبارک

سلام سلام صدتا سلام هورا امروز روز تولد مامان هست و من و بابا اين روز رو به مامان تبريک ميگيم تولدت مبارک    و مامان هم خيلي خوشحاله مخصوصا اين که امسال تو تولدش من هم هستم من و مامانفردا هم ميخوايم يه جشن خيلي کوچولو بگيريم و بعدا ميام عکسهاشو ميزارم  

 

 

اينجا دارم دس دسي ميکنم و با مامان همکاري ميکنم تا کادوها رو که مهمونها زحمت کشيدند و آوردن باز کنيم و بعد منتظرم تا کيک و ببريم و بخوريم نیشخندزبان

عسل و کيک تولد مامان

امروز که انقدر دس دسي کردم و بازي کردم که وقتي ميخواستيم ناهار بخوريم من تو صندلي غذام خوابم برد و مامان هم طبق معمول از من عکس انداخت قلب

عسلي خوابالو!

عسل خانوم

 

عسلي

 

عسل در خواب ناز

يعد هم مامان من رو برد تا تو تختم بخوابم  خواب ولي من دوباره بيدار شدم چشم ولي مامان دست از تلاش نکشيد من رو رو پاش انداخت و خوابوند و من انقدر خسته بودم که نزديک سه ساعت خوابيدم! زبان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان آرینا
26 آذر 90 9:30
سلام دوست گلم تولدت مبارک.انشاالله صدوبیست ساله بشید.


ممنون عزيزم
فاطمه
26 آذر 90 13:32
سلام مامان عسل بانو
خوبی عزیزم
ای جونم چه نی نی نازی
حتما به وبلاگم سری بزن
نی نی شما هم خیلی نازه مطمئنم برنده هفتگی نی نی ناز وبلاگم میشه
موفق باشی بای


سلام ممنونم -

تینا
26 آذر 90 15:11
سلام مامان عسل
تولدت مبارک عزیزم
یه دنیا خوبی برای خودتو نی نی نازت آرزو میکنم
دلت شاد و لبت خندون


سلام تينا جون. ممنون بابت تبريک تولد. بوس براي آنيتا خوشگله.



خاله هانيه
26 آذر 90 20:00
تفلت تلفت تفلت مفالک


عاطفه جون تولدت مبارک باشه. ان شا الله تولد 1200 سالگيت خواهر گلم.


ممنون هانيه جونم .
مامان ریحانا
28 آذر 90 12:56
سلام
تولدتون مبارک ایشالا 120 سالگیتون با عسل جون
عزیزم برات خصوصی گذاشتم


سلام ممنون عزيزم و مرسي بابت رمز
مامان زهره
28 آذر 90 13:40
دس دسی . تولدت مبارک. مبارک مبارک


مرسي
مامان شینا
28 آذر 90 13:49
تولد مامان جونی مبارک
چقد ناز خوابیدی عروسک


ممنون عزيزم

مامان ریحانا
28 آذر 90 17:17
چه ناز خوابیده مامانش گردنش درد نگیره
خاله هانيه
28 آذر 90 19:56
واي خداي من.
چقدر اين عسل نازه.
مامان عسلي دستت درد نکنه که مثل هميشه عکسات هنري و عاليه.
بازم تولدت مبارک. خيلي خوش گذشت.
پيشنهاد جديد: علاوه بر نويسندگي که استعدادشو داري در زمينه عکاسي و فتوشاپ هم يه فکري بکن.
واقعا حيفه اينقدر خوب مينويسي اينقدر قشنگ عکس ميگيري اين طور زيبا و حرفه اي فتوشاپ ميکني حيفه يه استفاده اي ازش بکن. به طور حرفه اي ميگما وگرنه وب عسل که روي اين هنراي تو ايجاد شده.




مرسي هانيه جونم . زحمتي نبود به ما که خيلي خوش گذشت. و مرسي از اين همه تعريف ها بابا انقدر چوب کاري نکن ما رو خجالت کشيدم.

مامان ملینا
28 آذر 90 23:49
سلام تولد مامان جون مبارکه.


سلام مرسي عزيزم .

مریم مامان عسل کوچولو
29 آذر 90 18:24
سلام عزیزم. تولدت مبارک دوست گلم. ان شالا که همیشه سالم و سلامت باشی و سایه ات بالای سر عسل نازمون باشه. عکسای عسلی خیلی نازه. هزاررررر ماشاالله به این خوشگلیش!


سلام مريم خانومي. دوست خوب و مهربونم. مرسي از تبريک تولد و ممنون. بوس براي مريم جون و عسل کوچولوي ناز
مامان ریحانا
30 آذر 90 2:51
بدو که روز کوتاهه
پاييز آخر راهه
هندونه رو اوردي؟
جوجه هاتو شمردي؟
زمستون ميآد فردا
مبارک باشه يلدا عزيزم



مرسي گلم شب يلدا به شما هم مبارک
خاله ی امیرعلی
4 دی 90 13:05
سلام دوست گلم تولدتونو با چند روز تاخیر بهتون تبریک میگم انشالاه سایتون بالای سر عسل جون باشه
جووووووووونم عسل جونو چه نازم خوابیده


ممنون عزيزم بابت تبريک تولد
نفیسه
12 دی 90 13:30
وای خدا من عاشق دخترتم . ایشالا همیشه سالم باشه و سایه تو و شوشوت بالای سرش .


مرسي گلم. ايشالا ني ني ناز شما هم به سلامت به دنيا بياد و زير سايه مامان و باباي مهربونش با سلامتي و خوشي زندگي کنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد