عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

عسل بانو

عسل و عاشورا

1390/9/16 8:29
نویسنده : مامان
1,443 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز سه شنبه پانزده آذر روز عاشورا بود. ظهر من و بابا ومامان به همراه مامان بزرگ و خاله در اومديم تا کمي بيرون باشيم و در مراسم امام حسين (ع) شرکت کنيم لبخند 

بعد يه جا ديديم چند تا خيمه درست کردند و چند تا شتر هم هست و ميخواهند مراسم اجرا کنند به صورت نمايشي و ما هم ايستاديم و تماشا کرديم قلب مامان هم اول ميترسيد من از سروصدا اذيت بشم ولي من تا آخر خيلي خوب و راحت داشتم به اطرافم با دقت نگاه ميکردم و اصلا هم از سروصدا ناراحت نشدم مژه

اينجا با خاله وايستاديم و خيمه ها رو تماشا ميکنيم

عسل و ظهر عاشورا

مامان هم به من گفت : در روز عاشورا امام حسين (ع) و يارانش در برابر ظلم و بي عدالتي ايستادند و به شهادت رسيدند و به ما ياد دادند آزاد زيستن را و مبارزه در برابر ظلم و ستم را

يا حسين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ملینا
16 آذر 90 9:45
دخترم امام حسین نگهدارتون باشه.عکس نازی داری.


ممنونم .


خاله هانيه
16 آذر 90 19:42
سلام بر حسين و ياران حسين ............

ممنون مامان عسلي. مراسم جالبي بود من تا حالا مراسم آتش زدن خيمه نديده بودم. خيلي تاثيرگزار بود.
راستي از شترها هم که بعد مراسم به صورت نمادين اسرا رو مي بردن هم عکس بذار.
ماشاالله عسلي هم خيلي خوب و آروم بود و مراسمو نگاه کرد تازه کلي هم با آتش نشان هايي که اونجا بودن دوست شده بود.


يا حســـــــــــــــــــــــــــــــــــين



سلام مرسي که با ما همراهي کردين و اومدين. آره ماشالا خيلي اروم بود و خوشش اومده بود. هر جا ميره کلي دوست و رفيق پيدا ميکنه فسقلي !!!! هههههه
يا حسين


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد