عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

عسل بانو

کيک تولد هفت ماهگي

1390/7/8 8:59
نویسنده : مامان
695 بازدید
اشتراک گذاری

ديروز بابا بزرگ مهربونم يه کيک خوشگل برام خريد هورا روش هم نوشته بود عسل هفت ماهه لبخند و تولد هفت ماهگي من رو جشن گرفتيم قلب 

خوب ديگه هفت ماهم شده و دختر بزرگي شدم خودم تنهايي ميشينم، سوپ و فرني و آبميوه هم ميخورم يعني اين ماه از اين کيک خوشمزه خودم هم ميخورم متفکرسوال

عسل هفت ماهه

بهتره از مامان سوال کنم مژه مامان من هم قراراه از کيک تولدم بخورم؟زبانسوال مامان: نه خانوم کوچولو هنوز خيلي زوده من الان به شما شير خوشمزه ميدم قلب

عسل خانومي

خوب پس حالا که اينطوره من خودم دست به کار ميشم و از اين کيک خوشمزه ميخورم بغلنیشخند

 

عسل و کيک تولد هفت ماهگي

 

 

راستي من ديگه ياد گرفتم با روروک تو مسير صاف حرکت کنم و خودمو به مامانم يا بابام يا يه عروسکي که دوست دارم و مامان جلوم ميزاره برسونم هورازبانبغل

عسلي بلا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان آترینا
8 مهر 90 9:21
عزیزم تولدت مبارک


مرسي


مامان علي خوشتيپ
8 مهر 90 9:39
الهي چه دختر خوشگلي داريد .خدا حفظش كنه براتون.
برنده شدنت مبارك عسل خانوم خوشمزه


مرسي شما لطف دارين
و ممنون از تبريک
ناهید
8 مهر 90 9:54
مبارک باشه شما برنده شدین


ممنون عزيزم از اينکه اطلاع دادين و ممنون از تبريک
خاله هانيه
8 مهر 90 10:47
سلام دخي بلاي خاله.

ماشاالله.

انشا الله تولد 700 سالگيت.


دست مامانم درد نکنه که عکس هايي به اين قشنگي برات درست کرده.






مامان امیرعلی
8 مهر 90 11:43
تولد 7 ماهگیت مبارک.راسی برنده شدنتم مبارک


مرسي عزيزم
مهدیه
8 مهر 90 15:29
خوش به حال مامان و بابایی که عسلی به این خوشگلی و شیرینی دارن


مرسي مهديه جون
مامان زهرا نازنازی
8 مهر 90 16:13
_____xxxxxxxx________xxxxxxxx
____xxxxxxxxxx______xxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
___xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
______xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_________xxxxxxxxxxxxxxxxxx
___________xxxxxxxxxxxxx
_____________xxxxxxxxx
______________xxxxxx
_______________xxxx
_______________xxx





مامان شینا
9 مهر 90 2:49
تولد 7 ماهگیت مبارک قشنگم


مرسي
زهرا خاله
11 مهر 90 21:21
سلام عسل جان برنده شدنت را در روز دختر تبریک میگم. همه عکس هایت مثل خودت زیبا و دوست داشتنی هستند مخصوصا این عکست را خیلی دوست دارم به امید دیدار


سلام مرسي زهرا خاله مهربون و ممنون به وبلاگ من سرزدين
خاله نسرین.مامان صدف و سپهر
25 مهر 90 7:35
سلام مامانی.این عسل جون واقعا عسله!خدا نگهش داره.اسپند یادتون نره.
طفلی عجب دهنش آب افتاده یخورده کیک بهش میدادین.
ممنون که به منو صدفم سرزدین.خوشحال شدیم.


سلام عزيزم مرسي خانومي از لطفتون
خدا ايشالا صدف و سپهر رو هم هميشه سالم و سلامت نگهداره. اتفاقا يه ذره کيک داديم مزه کرد ولي خوب اين عسلي ما همشو ميخواست بخوره
مروارید مامان آوا
25 مهر 90 13:25
وااااااااااای ما شا ا... چه دختر ناز و تپلی داری خدا بهت ببخشه


مرسي گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد