عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

عسل بانو

نشستن عسل

1390/6/13 9:19
نویسنده : مامان
654 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتيه دارم تلاش ميکنم بشينم لبخند هر وقت شير ميخوردم خودم رو بلند ميکردم مژه يا در حالت خوابيده زياد دوست نداشتم باشم چشمک يه مدتيم بود که تو حالت نشسته خودم رو جلو ميدادم و دوست نداشتم به جايي تکيه بدم بغل تا اينکه ديروز که با مامان و خاله و دخترخاله مامان رفتيم گردش همش تو کالسکه خودمو جلو مياوردمو و اصلا تکيه نميدادملبخند بعد مامان من رو نشوند و من چند ثانيه اي راحت نشستم و کلي همگي ذوق کرديم بغلمژهلبخند

شب هم خودم دوست داشتم بشينم بغل مامان و بابا هم منو نشوندن و من کلي هنرنمايي کردمنیشخند و چند ثانيه اي نشستم و دوباره کلي ذوق کرديم تشویق

خوب من که گفته بودم دارم بزرگ ميشم ميخوام بخورم، بشينم، روروک سوار شم و..... قلب

عسل خانومي

حالا که نشستم پس بهتره مثل مامان و بابا سريال هم تماشا کنم چشمک

عسل خانوم

عجب !!!!!!!  خوب نشستم ديگه چرا اين مامان و بابا همش به من ميخندن بغل

عسل خانومي متفکر

خوب اشکال نداره مامان و بابا هستن ديگه قلب لابد دارن ذوق ميکنن تشویق بهتره من سريالمو ببينم زبان

عسل خانوم کنجکاو

کاش حالا که دور هم نشستيم داريم سريال ميبينيم مامان از اون خوراکي هاي خوشمزه که خودشون ميخورن بياره با هم بخوريم خوب مگه من بزرگ نشدم ؟سوال 

عسل خانومي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان یاسمین زهرا
13 شهریور 90 11:10
خوشگل خانوم خیلی نانازی
خاله هانيه
13 شهریور 90 21:51
ماشاالله عسل خانم


ديگه کم کم بزگ شدي


چه ناز ميشيني خانم گل


خدا حفظت کنه


مرسي خاله هانيه جون عسلX

خاله ياسمين زهرا
14 شهریور 90 12:13
واااااااااااااااااااااااااي خيلي خوشگلي دخمل!!! يه ماچ بده دلم آب افتاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد