عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

عسل بانو

فعاليت هاي روزانه من

1390/5/29 11:21
نویسنده : مامان
476 بازدید
اشتراک گذاری

ديگه کم کم دارم 6 ماهه ميشم بغلو کلي کار ياد گرفتم هورا الان چند وقتيه وقتي دارم شير ميخورم همش ميخوام خودمو بلند کنم زبان و موقع شير خوردن کلي شيطنت ميکنم نیشخند رو زمين هم که باشم يا غلت ميزنم يا خودمو سينه خيز جلو ميبرم و هر چي دم دستم باشه ميخورمش مژه و با اسباب بازيام مشغول ميشم لبخند يه وقتايي هم انقدر بازي و شلوغي ميکنم که همونجا خوابم ميبره خواب و يه وقتايي هم دوست دارم بشينم که مامان منو ميزاره رو صندليم و با اسباب بازيام مشغول ميشم چشمک ولي کلا دوست دارم مامان يا بابا دوروبرم باشن و باهام بازي کنن و يا منو بغل کنن وراه ببرن والا حسابي جيغ و داد راه ميندازم زبان و فوري ميان سراغ من قلب خوب ما اييينييييييييييييم دييييييييييگه بغلراستي جديدا با صداهاي بيشتر و بلندتري حرف ميزنم و وقتي بقيه صحبت ميکنن من هم خوب نگاه ميکنم و بعد نظر خودمو اعلام ميکنم نیشخندچشمک آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآا ااااااااااااا ووووووووووو

 

عسل خانومي وقتي تو صندليش مشغول بازيه

يه روزايي هم موقع بازي خوابم ميبره!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله هانيه
29 مرداد 90 16:23
واي خداي من دلم برات تنگ شد خاله زودتر بيا ببينيمت
مامان طاها
14 شهریور 90 15:28
عسل خانم خیلی نازه از طرف من ببوسش و براش اسفند دود کن.


مرسي عزيزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد