عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

عسل بانو

هنرنمايي هاي عسل خانومي

1390/4/28 16:14
نویسنده : مامان
505 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز ديگه 5 ماهم تموم ميشه و ميرم تو 6 ماه هورا ديگه کلي بزرگ شدم و کارهايه زيادي ياد گرفتم چشمک غلت که يه ماهيه ياد گرفتم و هر وقت دلم بخواد ميزنم زبان دستامو ميارم جلو صورتم و انگشتامو با دقت باز و بسته ميکنم و نگاشون ميکنم سوال  آقون آقون و خخخخخخخخخ گفتن هم که يه طرف مژه حالا ديگه وقتي حالم خوبه و شيرمو خوردم و وقت بازيه کلي از خودم صداهايه بامزه درميارم چشمک و مامان هم همش ميگه آخه قربونت برم چي ميخواي  بگي  قلب و ديگه تو صحبت هاي خانوادگي شرکت ميکنم قهقههنیشخند تازه دارم سعي ميکنم با دستام يه چيزايي رو بگيرم مژه اسباب بازيامو که به صندلي غذامه اولا با پا ميزدم حالا کم کم دارم سعي ميکنم از دستامم استفاده کنم تشویق شيشه شيرمم برا چند ثانيه خودم نگه ميدارم بغلديگه اينکه ................... سوال آهان يادم اومد هورا مامان و بابا که وقت غذا خوردنشونه من هميشه بيدارم و بغل مامان و بابا ميشينم و قاشق غذا رو با نگاه تعقيب ميکنم چشم تازه وسط راه دهنمم باز ميکنم و غذا ميخوام نیشخند بابا هم ميگه آخه دختر چقدر تو شکمويي چشمک يه چند وقت صبر کن تو هم از همينا ميخوري خوشمزه خلاصه اين هم از هنرنمايي هاي من تو اين چندوقت بغل

عسل خانوم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله هانيه
30 تیر 90 14:21
ماشاالله عسل خانم
خاله هانيه
30 تیر 90 20:43
راستي عسل من از اين مورادي که ياد کردي فيلم هاي خوبي دارم و مدارکش موجوده راستي به وب ما هم يه سري بزن خاله.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد