عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

عسل بانو

اولين کوهنوردي عسل

1390/4/6 11:32
نویسنده : مامان
432 بازدید
اشتراک گذاری

٢٦ ارديبهشت با مامان و مامان بزرگ و خاله و دخترخاله مامان رفتيم کوهنوردي تعجب چشمک خيلي خوش گذشت و البته بنده در کالسکه خودم لم داده بودم و از مناظر استفاده ميکردم مژه حالا بزرگتر که بشم بالاتر هم ميريم چون ديگه بيشتر از اين نميشه با کالسکه رفت  نیشخند ولي خوب واسه الان هم که انقدر کوچولوام همين هم خيلي خوبه واسه خودم قهرماني شدم هاااا تشویق 

عسل خانوم و کوهنوردي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

سارا
29 خرداد 90 14:31
سلام به عسل جون قهرمان کوچک خوبی خانوووم ناز نازی؟اذیت که نمی کنی؟کوچولوی نااااز تولد 2ماهگیت مبارررک دوست داستی پیش ما هم بیا
مامان فاطمه‌شهرزاد
29 خرداد 90 14:59
با سلام خدا حفظش كند و سايه شما 120 بالاي سرش باشد. از جانب من ببوسيدش
سارا
30 خرداد 90 15:48
سلااام عزیزم ممنون که قابل دونستید و تشریف آوردین دوست دارم جزو دوستامون باشید می شهبگید با چه اسمی می تونم لینکتون کنم؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد