عسلعسل، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه سن داره

عسل بانو

اولین نوروز عسل

1390/2/14 18:56
نویسنده : مامان
1,510 بازدید
اشتراک گذاری

سال ١٣٩٠ اولین نوروز زندگی من بود و هم اینکه ١ ماهه شدم و مامان و بابا کلی ذوق داشتن لبخند قلب  لحظه سال تحویل ( ساعت ٢ و ٥٠ دقیقه) هم که موقع شیر خوردن من بود و بیدار بودم و مامان از این بابت خیلی خوشحال بود چون دوست داشت تو اولین نوروزی که با هم هستیم من بیدار باشم خلاصه لباس عیدامو مامان و بابا تنم کردند و نشستیم تا سال تحویل شد و کلی هم عکس گرفتیم چشمک هم به مناسبت نوروز و هم جشن ١ ماهگی من (به قول مامان و بابا انشاا... جشن تولد ١٢٠ سالگیت عسل خانوم) ماچقلب صبح هم مامان و بابا منو حموم کردن        و بعد رفتیم عید دیدنی که خیلی خوش گذشت و اولین مهمونی بود که میرفتم و کلی عیدی هم گرفتم   

هفته دوم عید هم من و مامان خونه مامان بزرگ (مامان مامان) موندیم و کلی خوش گذشت لبخند چون بابا هفته دوم سرکار میرفت و من و مامان از خداخواسته اونجا موندیم و بابا هم عصر ها از سرکار میومد اونجا و خاله جون و دایی جون و مامان بزرگ و بابا بزرگ هم خوشحال بودند که بیشتر منو میبینند     niniweblog.com

 

 

این کیک و کادوهارو مامان بزرگ و بابابزرگ و خاله جون و دایی جون زحمت کشیدن دادن که دستشون درد نکنه ماچ 

  

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان زهرا نازنازی
15 اردیبهشت 90 0:33
خاله هانيه
17 اردیبهشت 90 13:01
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به عسل بانو می باشد